300CE 24v:n virittäminen/tehon lisäys

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jkujala
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 12.10.2004 17:27
Paikkakunta: Tampere

300CE 24v:n virittäminen/tehon lisäys

Viesti Kirjoittaja jkujala »

Millä konstein 300CE 24v:tä voisi parhaiten viritellä? Heppoja tarttis saada lisää..
W126 300 SEL -87
W124 200D -90
W123 240D -84
Avatar
velluh1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: To 19.05.2005 19:08
Paikkakunta: Siellä missä on mansikat tuoreita

Viesti Kirjoittaja velluh1 »

Teetä paremmin virtaava putkisto ja käytä kansi avarrettavana sekä vaihda jyrkemmät nokat niin alkaa tehoa enemmän löytymään. Putkiston teosta kannattaa aloittaa.Tuppaa tuo vakio hormi olemaan vähän tukkoiseksi tehty.TeroHytönen Lievestuoreella tekee hyviä putkistoja.puh 050-541 8780.Muistaakseni tähtiklubilaiset saa jonkun alennuksen siellä.
Ostamme,myymme,vaihdamme,Ota vaimosi mukaan ja tee elämäsi kaupat!!!

------------------------
W140 S500
Volvo 240 DL
jkujala
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 12.10.2004 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jkujala »

Kiittää ja kumartaa :P
W126 300 SEL -87
W124 200D -90
W123 240D -84
Avatar
velluh1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: To 19.05.2005 19:08
Paikkakunta: Siellä missä on mansikat tuoreita

Viesti Kirjoittaja velluh1 »

Kansien avarruksia tekee ainakin Jämsän seudulla sopuhintaan Kai Koikkalainen puh.0400-546792 Jälki on hyvää. Pitää vaan itse irrottaa
Ostamme,myymme,vaihdamme,Ota vaimosi mukaan ja tee elämäsi kaupat!!!

------------------------
W140 S500
Volvo 240 DL
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Samantien imusarjakin kaitsulle niin se sovittaa sen kanteen. Ja ehdottomasti venttiilit sille myös mukaan, tekee paremmat seetit. Se vaan lähtee kuulemma kuudeksi viikoksi johonkin reissuun ens viikolla, mutta sen jälkeen kai kerkiää tehdä. Onhan tietysti kannentekijöitä muitakin, kannattaa soittaa esim. R-Koneistukseen ja GT-Motoriin ja kysyä mitä ne tekee. Nokkia ainakin.

Peltisarja kannattaa tehdä myös. Alakerran tasapainotus ja kevennys kannattaa eikä maksa kuin satasen luokkaa.

Mikä ruisku tossa koneessa on? Joku sähköinen kai? Voipi vaatia päivityksiä sekin eli ohjelmoitava boksi vanhan tilalle ja isommat suuttimet jos tarvii.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

kevyemmät kanget,männät ja vauhtipyörä...myös kampuraa vois muokata kans...ei luulis olevan paha +100hp/L tommosest monivenast...
Vastaa Viestiin