Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät
Autolöytöjä kotimaasta :)
Re: Huokaus!
On näköjään lämmöt ja öljynpaine vähän päin peetä..Aki H. kirjoitti:300sl
Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät![]()
![]()
T. Nisse
- W211 320cdi Avantgarde '03
"Gamla Mersun dör aldrig, de bara ryker mer."
"Killar med hjärna, kör bilar med stjärna."
- W211 320cdi Avantgarde '03
"Gamla Mersun dör aldrig, de bara ryker mer."
"Killar med hjärna, kör bilar med stjärna."
No nii. Askarruttavaan AMG-kysymykseen tuli vihdoin ratkaisu. Bongasin tänään auton ja keskikonsolissa tyhjyyttä huutavan varustenappuloiden pähkinäpuupanelin päälle oli liimattu näyttävä AMG-tarraLeka kirjoitti:Heheh, juu kummallisia virityksiä kun tehot pysyvät vakiona. Ei tuosta mitään muutakaan AMG:tä keksi (korkeintaan tsäkällä vanteet), joten mitä kirjaimet tekevät mallinimessä?Melitos kirjoitti:Olikohan tuohon tehty se korinvaihtokin AMG:llä?Heavy kirjoitti:On tainnut AMG:llä mennä viritykset pieleen, kun tehot eivät ole oikeen nousseet![]()
W123 coupe![]()
Re: Huokaus!
Eeeikä ole. Tuollahan ne huinii lämmöt monessa M103:ssa jos vähäänkään joutuu valoissa kesällä seisomaan, ja öljynpaineet on vaihde silmässä ihan tuota luokkaa niin minun kuin monen muunkin pensa-kutosessa.Nisse kirjoitti:On näköjään lämmöt ja öljynpaine vähän päin peetä..Aki H. kirjoitti:300sl
Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät![]()
![]()
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Huokaus!
Mutta mikäs keltainen varoitusvalo siellä palaa? Ei oikeen saa selvää...Aku P kirjoitti:Eeeikä ole. Tuollahan ne huinii lämmöt monessa M103:ssa jos vähäänkään joutuu valoissa kesällä seisomaan, ja öljynpaineet on vaihde silmässä ihan tuota luokkaa niin minun kuin monen muunkin pensa-kutosessa.Nisse kirjoitti:On näköjään lämmöt ja öljynpaine vähän päin peetä..Aki H. kirjoitti:300sl
Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät![]()
![]()
[img]http://img.photobucket.com/albums/v333/Rieskale/sign.jpg[/img]
-300 CE-
-300 CE-
Re: Huokaus!
Olisko RS-valo? Mene, tiedä. Se se ainoa hälyttävä tuossa mittaristossa minusta on...Rieskale kirjoitti: Mutta mikäs keltainen varoitusvalo siellä palaa? Ei oikeen saa selvää...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Ensin tuli palaneen polttimon valo mieleen, kun paikka on sama kuin tolppamallissa, mutta se tuikku näkyykin olevan ratin vasemmalla puolen. Onhan tuossa varovaloja vähän enempikin.
Mutta itse asia. Miksi kulutusmittari makaa maksimilukemilla tyhjäkäynnillä. Herääkö se normitoimintaan vasta kun vetoa on päällä vai kuinka?
Lämmöt ovat kyllä kuumassa kaupunkiajossa ihan kohdallaan, mutta öljynpaineen kanssa kyllä kavahtaisin
... no, tomaatti tyhjäkäynnillä "jarrua vasten", no panic.
Mutta itse asia. Miksi kulutusmittari makaa maksimilukemilla tyhjäkäynnillä. Herääkö se normitoimintaan vasta kun vetoa on päällä vai kuinka?
Lämmöt ovat kyllä kuumassa kaupunkiajossa ihan kohdallaan, mutta öljynpaineen kanssa kyllä kavahtaisin
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Periaatteessahan se toimii ihan oikein noin; paikallaan seistessä kulutus k un on ääretön l/ 100 km. Vastaavalla logiikalla kulutus (siis ei alipaine-) mittari toimi aikanaan bemarissakin.Kaapo kirjoitti: Mutta itse asia. Miksi kulutusmittari makaa maksimilukemilla tyhjäkäynnillä. Herääkö se normitoimintaan
Miusta ei kyllä sovi tuommoinen eestaas viuhtova viisari yhtään koko mersun tyyliin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=404462
309 bussi nelivedolla ja automaatilla. Äijä laite.
309 bussi nelivedolla ja automaatilla. Äijä laite.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Tuollainen lang näyttää olevan myynnissä. Näyttää olevan matkamallin kojelalaudalla ja taksivalon kytkintäkään ei näy. Olisiko sitten kojelauta vaihdettu? Takana kuitenkin näkyy ne isot tuhkakupit ovissa vai oliko niitä vain takseissa? Väri on ainakin langiin vähän erikoisempi ja jotenkin tuntuu oudolta, kun on tottunut langeissa tummiin väreihin. Sisustus vaikuttaa takaosastolla aivan siistiltä ja vähän erikoisempi väri. Mahtoikohan noita V123 langeja tulla minkä verran uutena Suomeen ja tulikohan laisinkaan yksityiskäyttöön korkean hinnan vuoksi?
V123 lang
V123 lang
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Pari kummajaista osui silmään.. vanhoja?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?Heavy kirjoitti:Tuollainen lang näyttää olevan myynnissä. Näyttää olevan matkamallin kojelalaudalla ja taksivalon kytkintäkään ei näy. Olisiko sitten kojelauta vaihdettu?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Eikös alkuperäisen keskiötyynyn päissä pitäisi olla vielä ne karjalanpiirakkarypytyksetAku P kirjoitti: Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?
Takaovien tuhkauurnat ovat kyllä ehtaa taksitavaraa.
Kojetaulun päällinen voi olla vaihdettu, niitähän sai siviilimallisena erillään mm. vaihtotähtiin.
Toinen vaihtoehto on, että suuttimet ovat "dummyt". Muistin mukaan taksamittarin kolon päälle sai kannen, johon oli muotoiltu suuttimen näköinen päällinen ja alle jäi sitten ylimääräinen "hanskalokero".
Viisammat taas oikokoot
Tuskin yhtään Langia on uutena päätynyt puhtaasti yksityisille, mutta ilman taksivarustusta niitä voi olla. Muistin mukaan kersana tuli haavisteltua aina Mäntässä käydessä Serlachiuksen pihassa olevaa Langia - se kyllä oli pystylamppu, mutta silti. Kaipa noita on voinut olla isoilla firmoilla, vaikka tuohon aikaan oli musta jenkkirauta ajan sävel. Kun kerran Kekkonenkin ajeli Caddyllä
Viimeksi muokannut Kaapo, Ma 29.08.2005 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kyllä ratti on ihan oikea, 10/79 lähtien on tuo malli. Muuten kyllä näyttää aika karulta peliltä. "Nahkasisustus"Kaapo kirjoitti:Eikös alkuperäisen keskiötyynyn päissä pitäisi olla vielä ne karjanpiirakkarypytyksetAku P kirjoitti: Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?ainakin 81-mallisessa?
Takaovien tuhkauurnat ovat kyllä ehtaa taksitavaraa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ei mulla nyt ollut rip...karjalanpiirakkahommelit ollenkaan mielessä, omaan silmään vaan näytti niin vähän "sisennetyltä" tuo keskiöosa, että siksi kysyin. Ratin "profiili" kun kuvassa näyttää lähinnä W124.n sommalta, mutta kerranko sitä nyt kuva hämää.Kaapo kirjoitti:Eikös alkuperäisen keskiötyynyn päissä pitäisi olla vielä ne karjalanpiirakkarypytyksetAku P kirjoitti: Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Väittäisin tuon melko täydellä varmuudella olevan W201/124/126 malleissa käytetyn uudemman hieman pienemmän ruorin (390 mm tai 400 mm). W123 alkuperäisissä 420 mm ruorin keskiosassa on lisäksi tosiaan tähti vähän syvemmällä... mikäli kuvasta jotain voi päätellä.
Ovipahveista, keskikyynärnojasta ym. päätellen vanha taksi pun. mb-tex-sisustalla ja jälkeenpäin vaihdettu kojelauta ja vähän kaikkea muutakin eriväristä sisustan osaa.
PS. Haha, karjalanpiirakkarypytykset räjäytti pankin
Tunnettu muuten myös hanuriryppyinä.
Ovipahveista, keskikyynärnojasta ym. päätellen vanha taksi pun. mb-tex-sisustalla ja jälkeenpäin vaihdettu kojelauta ja vähän kaikkea muutakin eriväristä sisustan osaa.
PS. Haha, karjalanpiirakkarypytykset räjäytti pankin
Mikäs W109 se tämä on?
Sattui silmään lehteä lukiessa (kuvassa on musta W109 jenkkivaloilla)
"MAC-10 on museokatsastettu MB 300 diesel
automatic, jonka erikoisuuksista mainittakoon luusta tehty ratti sekä ilmajousitus. Auton on ruostevapaa..."
Kyllähän jenkeille tehtiin tuon seuraajaa W116-mallia myös 300SD-versiona, mutta ei kai pystylamppuässää sentään vielä. Jos autossa tosiaan on dieselmoottori, niin miten pirssi on saatu museokilpiin??
"MAC-10 on museokatsastettu MB 300 diesel
Kyllähän jenkeille tehtiin tuon seuraajaa W116-mallia myös 300SD-versiona, mutta ei kai pystylamppuässää sentään vielä. Jos autossa tosiaan on dieselmoottori, niin miten pirssi on saatu museokilpiin??
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Mikäs W109 se tämä on?
Jospa kuitenkin on kyseessä vain mustilla kilvillä varustettu auto? W109 ei ollut saatavissa dieselinä.Kaapo kirjoitti:Sattui silmään lehteä lukiessa (kuvassa on musta W109 jenkkivaloilla)
"MAC-10 on museokatsastettu MB 300 dieselautomatic, jonka erikoisuuksista mainittakoon luusta tehty ratti sekä ilmajousitus. Auton on ruostevapaa..."
Kyllähän jenkeille tehtiin tuon seuraajaa W116-mallia myös 300SD-versiona, mutta ei kai pystylamppuässää sentään vielä. Jos autossa tosiaan on dieselmoottori, niin miten pirssi on saatu museokilpiin??
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Mikäs W109 se tämä on?
Toisaalta voisi kuvitella omistajan tietävän, jos auto on "oikeasti" museokatsastettu. Nimittäin juttu jatkuu: "... Auto on ruostevapaa. Auton omistaa yritykseni, Kuljetusliike XXXXXXXXXX"Timo L. kirjoitti: Jospa kuitenkin on kyseessä vain mustilla kilvillä varustettu auto? W109 ei ollut saatavissa dieselinä.
Niin, lehti on klubilaisillekin tuleva Mercedes, 2/2005 sivu 35. Tuollaisen diesel-lapsuksen toki ymmärtäisi jossain iltasanomien artikkelissa, mutta nyt on kyse Vehon asiakaslehdestä, siis hirmuisesta auktoriteetista
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Eikös tuo MAC-10 rekkari ollut joskus R107:ssa, jotain hämäriä muistikuvia on... 
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=409574
"korisarjalla valmistettu vain 3 autoa", en kyllä ihmettele miksi! Aika, hmm, tota... erikoinen
"korisarjalla valmistettu vain 3 autoa", en kyllä ihmettele miksi! Aika, hmm, tota... erikoinen
[img]http://img.photobucket.com/albums/v333/Rieskale/sign.jpg[/img]
-300 CE-
-300 CE-
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?reg_no=EVO-2
Alkuperäsenä myydään vaikka ratti ja vanteet ei oo sinne päinkään. Ei taida kovin helpolla orkkisvanteita löytyä.
Alkuperäsenä myydään vaikka ratti ja vanteet ei oo sinne päinkään. Ei taida kovin helpolla orkkisvanteita löytyä.
MB 190 -89 (ex)
MB 190E 2.3 -88 "Putte" (ex)
MB 300E -89 (ex)
MB 190D 2.5 -86
MB 190E 2.5-16 Turbo -90
MB Actros 2536 -03
MB 190E 2.3 -88 "Putte" (ex)
MB 300E -89 (ex)
MB 190D 2.5 -86
MB 190E 2.5-16 Turbo -90
MB Actros 2536 -03
Miljoonakerholainen W124:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=412905
Samassa liikkeessä muuten ryhdikkään oloinen W126 500SE.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=412905
Samassa liikkeessä muuten ryhdikkään oloinen W126 500SE.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Kappas, sehän on aidolla taksikonsolilla. Taitaa olla myös penkinlämmitin vain kuskille.Aku P kirjoitti:Miljoonakerholainen W124:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=412905
Samassa liikkeessä muuten ryhdikkään oloinen W126 500SE.
500 SE:ssä muuten harvinaisen karut varusteet, tokko lienee mitään lisuketta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Se penkinlämppärin katkaisimen paikalla oleva nappula taitaa kyllä olla taksikyltin valokatkaisin, tai näin on ainakin meidän ex-taksissa.Timo L. kirjoitti:Kappas, sehän on aidolla taksikonsolilla. Taitaa olla myös penkinlämmitin vain kuskille.Aku P kirjoitti:Miljoonakerholainen W124:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=412905
Samassa liikkeessä muuten ryhdikkään oloinen W126 500SE.
W124 200E -89
W124 200D T6 -87
W124 200D T6 -87
280 SE Coupe 3.5 1970
Kauppalehdessä oli kuvallinen ilmoitus jossa Triangle Motor myy 1970 280 SE Coupe -autoa, hyvässä käyttökunnossa tai sitten vaadituin parannuksin. Väri punainen, valkoinen katto ja vaalea nahkasisustus. Hinta 23.000,-
Kappas, olikin jo netttisivuilla. Ei ole tullut aiemmin saitilla vierailtuakaan.
http://www.trianglemotor.com/fi/280se35.htm
Kappas, olikin jo netttisivuilla. Ei ole tullut aiemmin saitilla vierailtuakaan.
http://www.trianglemotor.com/fi/280se35.htm
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 280 SE Coupe 3.5 1970
Tuollainen se oikean auton tulee ollakarra kirjoitti: Kappas, olikin jo netttisivuilla. Ei ole tullut aiemmin saitilla vierailtuakaan.
http://www.trianglemotor.com/fi/280se35.htm
Punaisen sävy näyttäisi olevan vähän liian "candy" alkuperäiseksi, olisiko kuitenkin oma väri
Käsivalintainen loota lienee aika harvinainen kasikoneessa, vaikka saihan niitä W107-koppaiseenkin 3,5-litraisen kanssa.
Penkit pesuun tai uudelleen verhoiluun ja siinä se
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
On seTomi kirjoitti:Oliko se jalkatila C124 noin tavattoman pieni
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989





