auto kyrvähti
auto kyrvähti
toissa päivänä, kun ajelin tossa ylöjärvelle päin pirkkahallilta noissa liikenne sotkuissa, siis tiä työmaa sotkuissa, niin vastaan tuleva w124 täräytti suaraan päin. se tuli jotain 80 km/h ja huamas liian myähään, et sen edessä oleva autojono oli pysähtyny ja väisti niitä autoja toiselle kaistalle, siis mun kaistalle. en paljoo kerenny ihmetteleen, nopeeta käänsin rattia oikeelle ja sain väistettyä sen verran et ei tullu nokka kolaria. koko kylki meni rikki. no paikalle tuli sit ampulanssi ja poliiseja ja paloauto. aikansa pähkäiltyä poliisit ei antaneet sille ukolle sakkoa, vaan se selvis suullisella varotuksella. ukko oli vetäny jonkin laisessa sokeri tokkurassa, koska oli sokeritautinen eikä ollu ottanu insuliinia tai jotain. ampulanssi ukot sano, et miähen sokerit oli tosi alhaalla. kyllä se näyttikin siltä et hyvä, ku ei siihen paikkaan saanu sydänkohtausta. no lopputuloksena oli kaks mersua rikki ja henkilövahingoilta selvittiin. mun auto meni KOLARIX nimiselle korjaamolle tampereella, siinä biilteman ja tammer dieselin vieressä. onko kellään kokemuksia, minkä lainen mesta se on?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: auto kyrvähti
Kokemuksia ei ole, mutta eiköhän sitä sitten vaikka maalauta uusiksikin. Pääasia lie, että henkilövahingoilta nyt suunnilleen vältyttiin.pera8x kirjoitti:t. mun auto meni KOLARIX nimiselle korjaamolle tampereella, siinä biilteman ja tammer dieselin vieressä. onko kellään kokemuksia, minkä lainen mesta se on?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Asentajankatu 4? Eli entinen Lakalaivan Ruosteenestokeskus Oy. Jos touhu vaan on edelleen vanhan omistajan käsissä, niin Mersut kyllä tunnetaan.pera8x kirjoitti:mun auto meni KOLARIX nimiselle korjaamolle tampereella, siinä biilteman ja tammer dieselin vieressä. onko kellään kokemuksia, minkä lainen mesta se on?
Kommentteja lopputuloksesta odotellaan.
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
-
- Uusi tuttavuus
Siis ettei antannu sakkoja. Ainakin täällä kymenlaaksossa jos tulee peltikolari ni molemmat saa sakot liikenteen vaarantamisesta. (Sakon voi sitte saada takaisin ku näyttö syyttömyydestä on selvä.)pera8x kirjoitti: aikansa pähkäiltyä poliisit ei antaneet sille ukolle sakkoa, vaan se selvis suullisella varotuksella. ukko oli vetäny jonkin laisessa sokeri tokkurassa, koska oli sokeritautinen eikä ollu ottanu insuliinia tai jotain. ampulanssi ukot sano, et miähen sokerit oli tosi alhaalla. kyllä se näyttikin siltä et hyvä, ku ei siihen paikkaan saanu sydänkohtausta.
Tolla samalla periaatteella ei tarttes antaa rattijuopoillekaan sakkoja: "oli vähä maistis ni se ei oikee ite voinnu sille mitää"
Sitä minäkin. Ukonhan olisi pitänyt saada sakot sekä liikenteen vaarantamisesta ja siitä ettei ollut ajokuntoinen, eikai sillä nyt oo merkitystä onko kuski väsynyt, kännissä, huumeissa, tai muuten vaan tokkurassa...Mertsedes-Bents kirjoitti:Siis ettei antannu sakkoja. Ainakin täällä kymenlaaksossa jos tulee peltikolari ni molemmat saa sakot liikenteen vaarantamisesta. (Sakon voi sitte saada takaisin ku näyttö syyttömyydestä on selvä.)pera8x kirjoitti: aikansa pähkäiltyä poliisit ei antaneet sille ukolle sakkoa, vaan se selvis suullisella varotuksella. ukko oli vetäny jonkin laisessa sokeri tokkurassa, koska oli sokeritautinen eikä ollu ottanu insuliinia tai jotain. ampulanssi ukot sano, et miähen sokerit oli tosi alhaalla. kyllä se näyttikin siltä et hyvä, ku ei siihen paikkaan saanu sydänkohtausta.
Tolla samalla periaatteella ei tarttes antaa rattijuopoillekaan sakkoja: "oli vähä maistis ni se ei oikee ite voinnu sille mitää"
Ei sen puoleen. En minä niitä sakkoja tuossa tilanteessa olisi ollut vastapuolelle ollut vaatimassa, mutta ei poliisilla nyt pitäisi tossa kohtaa olla paljon harkinnan varaa.... sakkoa siitä tulee....
Ja minua kun ei niinsanotut ammattimiehet kyni...
kai ne konstaapelit sääli sitä ukkoo. musta näytti, kun se äijä olis ihan just saamassa jonku laakin, ku ei se ees kunnolla kyenny puhuun ja se tärisi ihan hullunlailla. joo harvinaisia poliiseja. jos mää (nuori ihminen) olisin ollut se syypää, niin varmaan olis tullu sakot liiallisesta tilanne nopeudesta, liikenteen törkeestä vaarantamisesta ja varmaan viä jostain muusta keksitystä jutusta. kerran ajoin yhen transportterin ojaan, eikä ollut silminnäkijöitä, eikä ketään koko näköpiirissä. poliisit vaan sattu ajaan ohi ja näki mut siä ryteikön keskellä. kun pääsin pois sieltä mettästä ni ne heti alko syytteleen ja kyseleen kaikkia ajokortteja sun muita. ajokorttini oli silloin se minkä saa, kun suarittaa inssin, siis se paperi lappu ja sekin oli jo vanha. konstaapelit sakotti sitten liikenteenvaarantamisesta, liiallisesta tilannenopeudesta ja ajokortin mukana pitämisen jättämisestä. sakko oli minimi, jotain vähän yli sata eskoo, ei siis paljoo, mutta sakotti kuitenki vaikka en tehny kellekkään mitään. jouduin viä kuulusteluun ja poliisit yritti todistella että mun vauhti oli 100 km/h. ei ollu todistajia ja sanoin etää vauhti oli 40km/h. ei siis sakottanu enempää.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E