Muffler kirjoitti:Sony mavica?

Jep Sony Mavica se on

Oman aikansa huipputuote...kuinka helppoa olikin kuvata korpulle. Kamerahan oli aikaansa edellä muutama vuosi sitten ja huippuhintainenkin aikanaan. Nykyäänhän noilla ei arvoa ole...sopivat helppokäyttöisyyden ja kestävyyden vuoksi oppilaiden käyttöön kouluissa.
Mauri H. kirjoitti:
Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista....
Jep...nelivaihteinen automaatti on.
Jukka N. kirjoitti:
M103 alkaa "rumentaa" munasarjoja siinä 150-200 tkm tuntumassa, jolloin ne saavat laikukkaan ruosteenruskean sävyn ja "rupisen" pinnan. Näin on perimätiedon mukaan. Tämä on toki pelkkää kosmetiikkaa, eikä vaikuta sen kummemmin mihinkään. Voihan teoriassa olla, että coupen röörit on teräsharjattu ja värjätty, mutta enpä jaksa tuohon uskoa.
Pakosarjoja ei ole pinnoitettu. Jos ei sitten ole uusittu jostain syystä

.
Muita hyviä kohtia tarkistaa kilometrejä ovat äänitorvet maskin takana - niidenkin kunto kertoo jo aika paljon...kuten kuskin penkki...jalopuut sisäverhoilussa...coupessa oven lasi jne.
Jukka N. kirjoitti:
Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?
Käyttöönottopäivämäärä 29.6.1988.
Mauri H. kirjoitti:
No jompikumpi, laatikko tai mittari ei ole alkuperäinen...
Mittaristo ei ole VDO. Oletettavaa on että autolla on ajettu enemmän kuin mittarilukema on - kuitenkin kunnon ja toimivuuden puolesta minua ei järkyttäisi yli 200 000 km lukemakaan yhtään. Minulle kyllä passaisi että automaattikin olisi uusittu tai vaikka koko moottori samalla

Sellainen on aina askarrattanut että minkä tähden jotkut vierastavat tekniikanvaihtoautoja? (ei nyt liity kyseiseen aiheeseen/autoon)
Hyvin tehdyssä tekniikanvaihtoautossahan on vaihdettu yleensä kulutusosat akselistojen ja jarrujen myötä + voimansiirto jne. ja yleensä uusi tehokkaampi moottorikin on peruskorjattu. Yhden tv-auton omistaneena olen valmis ostamaan joskus toisenkin kuin jonkun loppuunajetun aidon samalla tekniikalla vaikka sitä olisi huollettukin...ja kas kummaa säästän siinä vielä 20%-40% hinnassa.