
320 W124 coupe mykisty huollon jälkeen..
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 190
- Liittynyt: Su 12.09.2004 23:11
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
320 W124 coupe mykisty huollon jälkeen..
Kyseessä 320 coupe joka otettu käyttöön 12/93.Autoon vaihdettiin ihan normaalisti kuten aijempiinkin mersuihin, moottorin ja vaihdelaatikon öljyt ja suodattimet.Samoin tulpat vaihdettiin.Heti vaihdoksen jälkeen auto alkoi pätkimään/tärisemään pienillä kierroksilla.Okei, sitten vanhat tulpat takaisin, mutta ei vika poistunut mihinkään.Tulpat ylös todetaksemme, että 1 ja 6 pytty pimeinä tai ainakin muita heikommalla käynnillä.Eilen auto oli kuulemma käynnistynyt, mutta ei reagoinut kaasuun mitenkään.Tänään se ei sitten enään käynnistynyt ollenkaan.Oisko jollain viisaalla jotain lausuttavaa vian suhteen 

"Uuden vuoden rakettien ampuminen tapahtuu isännöitsijän määräämällä alueella ja lasten ampumisesta on sovittava erikseen."
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 190
- Liittynyt: Su 12.09.2004 23:11
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ruiskun pitäis olla sähköinen ja sytytys 3-puolanen.1 ja 6 saman puolan takana.
Se ihmetyyttää eniten että miksi se ei reagoinut siihen kaasuun mitenkään..
Se ihmetyyttää eniten että miksi se ei reagoinut siihen kaasuun mitenkään..
"Uuden vuoden rakettien ampuminen tapahtuu isännöitsijän määräämällä alueella ja lasten ampumisesta on sovittava erikseen."
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Olisiko M104:n tyyppivika eli puolille menevät sähköjohdot hapertuvat ja menevät itsekseen poikki? Selviää kun varovasti avaa johtonipun ympärillä olevaa muoviputkea ja tsekkaa johdot. 1 & 6 pyttyjen puolalle menevät johdot ekaksi.
Forumillakin on ollut asiasta juttua.
Forumillakin on ollut asiasta juttua.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 190
- Liittynyt: Su 12.09.2004 23:11
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kiitoksia vastauksista.Kahlasin itsekkin haun avulla juttuja lävitse.Huomenna auto lähtee VEHOLLE saamaan hoitoa.
"Uuden vuoden rakettien ampuminen tapahtuu isännöitsijän määräämällä alueella ja lasten ampumisesta on sovittava erikseen."
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
- capriceman
- Asiantuntija
- Viestit: 440
- Liittynyt: To 10.07.2003 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Moikka !
Mulla oli ne johdot on vikana. Eli ne johdot jotka tulevat sytytysohjausyksiköltä puolille. Johtojen kunto heikkenee heti, kun ne tulee koneen päälle jossa lämpötila on johtojen materiaaleille liian suuri. Johtojen eristykset krakkailee ja ne tekevät oikosulkuja, on mahdollista että sytytysyksikkökin vaurioituu jos johtosarja on viallinen.
Johtojen materiaalivalinta on väärä, koska mittausten mukaan johtotilan lämpötila on ajossa noin 85-95astetta ja tähän tilaan sopisivat vain siliconi johdot eikä PVC eristetyt kaapelit.
Minulla oli kaikki ensiöpuolen johtojen eristykset noin parin millin välein katki, eli kun taivutti johtoa niin eristys tippui ja johdot pääsi koskettamaan toisiaan.
Tämä nykiminen tai käynnin katkoaminen tulee luultavimmin huollon jälkeen kun on sormeiltu johtoja, jolloin johtojen eristys tippuu ja oikosulut on siten mahdollisia kaapeleissa.
Tuskimpa tehtaalla on paljoakaan tekemistä näiden johtojen kanssa nämä on hankittu alihankkialta jostain mistä on vaan saatu halvalla.
Itse kysyin Veholta onko uuden johtosarjan materiaali siliconia vai PVC:tä, vastauksena tuli että samaa materiaalia kuin alkuperäinen...
Se oli viiminen niitti, rakensin itse uuden johtosarjan kunnon johdoista joiden lämmön kesto on 175astetta ja jotka kestää bensaa, öljyä ja kylmyyttäkin.
Mulla oli ne johdot on vikana. Eli ne johdot jotka tulevat sytytysohjausyksiköltä puolille. Johtojen kunto heikkenee heti, kun ne tulee koneen päälle jossa lämpötila on johtojen materiaaleille liian suuri. Johtojen eristykset krakkailee ja ne tekevät oikosulkuja, on mahdollista että sytytysyksikkökin vaurioituu jos johtosarja on viallinen.
Johtojen materiaalivalinta on väärä, koska mittausten mukaan johtotilan lämpötila on ajossa noin 85-95astetta ja tähän tilaan sopisivat vain siliconi johdot eikä PVC eristetyt kaapelit.
Minulla oli kaikki ensiöpuolen johtojen eristykset noin parin millin välein katki, eli kun taivutti johtoa niin eristys tippui ja johdot pääsi koskettamaan toisiaan.
Tämä nykiminen tai käynnin katkoaminen tulee luultavimmin huollon jälkeen kun on sormeiltu johtoja, jolloin johtojen eristys tippuu ja oikosulut on siten mahdollisia kaapeleissa.
Tuskimpa tehtaalla on paljoakaan tekemistä näiden johtojen kanssa nämä on hankittu alihankkialta jostain mistä on vaan saatu halvalla.
Itse kysyin Veholta onko uuden johtosarjan materiaali siliconia vai PVC:tä, vastauksena tuli että samaa materiaalia kuin alkuperäinen...

Se oli viiminen niitti, rakensin itse uuden johtosarjan kunnon johdoista joiden lämmön kesto on 175astetta ja jotka kestää bensaa, öljyä ja kylmyyttäkin.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 190
- Liittynyt: Su 12.09.2004 23:11
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Lasku
Nämä osat vaihdettiin.Moottorinjohtosarja 186€ ,Sytytyksenjohtosarja 766€ hinnat ilman ALVIA.Vianmääritys 75€ ja vähän muuta.1318€ oli viiimeinen summa.
"Uuden vuoden rakettien ampuminen tapahtuu isännöitsijän määräämällä alueella ja lasten ampumisesta on sovittava erikseen."
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 190
- Liittynyt: Su 12.09.2004 23:11
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Heitin faijan pitskuun sitä hakemaan ja 30min sitten se sillä tuli vastaan, joten kai se toimii 

"Uuden vuoden rakettien ampuminen tapahtuu isännöitsijän määräämällä alueella ja lasten ampumisesta on sovittava erikseen."
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia
Tupakka lyhentää elämää 2minuuttia, Olut pullo neljä minuuttia ja työpäivä 8 tuntia