Joo, laita sina ne ensin niin mina sitten kopion myohemmin.juha kirjoitti:Voihan ne sitten laittaa mersuun jos ei hondaan jostain syystä soviSamih, eiköhän laiteta twiniin lisää valoa reilummalla kädellä
Xenon- valoa
Pakkohan tommoset bixenonit sitten on hankkia lähiaikoina, lisäintoa antoi GE Megalightin kosahtaminen tänään. Olisko vähän karu, jos laittais vielä xenoneista apupitkät sumareitten tilalle.
Tässä muuten V126 jossa HIDitetyt sumarit.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Hellan sivuilta löyty tämmöstä juttua. Koskeekohan nuo Aken vaatimukset kuitenkin vain täydellisiä tyyppihyväksyttyjä sarjoja? Tässä setissähän ei ole muuta E-hyväksyttyä kuin ballasti ja sehän ei tee vielä koko sarjasta E-hyväksyttyä tai tieliikennekelpoista. Aattelin vaan mahdollisia onnettomuustilanteita ja vastuukysymyksiä. 

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
No Hellahan nyt toki tuommoista tekstiä kirjoittaa / kirjoituttaa pönkittääkseen omaa bisnestään. AKE vaatii täydellisesti tyyppihyväksytyn sarjan. Olen tivannut valmistajaa hakemaan myös polttimoille E-hyväksyntää, mutta vastaus on se perinteinen: Emme todellakaan lähde jonkun Suomen kokoisen valtion viranomaisten takia hakemaan tyypihyväksyntää. Eli jos sama homma olisi tapetilla jenkeissä niin homma olisi varmaan jo tehty. Eli valosarjoja pitäisi ostaa 10 000 vuodessa niin sitten voisi jotain vaikutusta ollakin asioihin.
D2S ja D2R saa 5 000-10 000K lämpötiloilla.
D2S ja D2R saa 5 000-10 000K lämpötiloilla.
kyllä vastaa varmaan kunhan kerkiää. minäkin pistin yv:nä tilaksen ja vastaus tuli ja jonkun ajan päästä tavarakin tulee ku oli h1 kantaiset loppu.Obelix kirjoitti:Mitenhän noita saa tilattua?eemeli kirjoitti:Joo, kaasupurkausvalon kanssa pesuri on aina katsastuksessa pakollinen.Pistin Eemelille yv:n, muttei ole vastausta kuulunut.
203 200cdi -01.
ex.c220d -95.
ex.c220d -95.
Jaahas, alkaa näemmän muutkin niitä asentelee. Mites muuttui H1:sten kanssa valoteho, ainakin mulla noitten H7:kojen kanssa valovoimakkus parani todella paljonlampinen kirjoitti:Nyt on xenonit paikallaan ja hyvin näkee.voin suositella muillekkin.kiitokset eemelille.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Kyllä parani todella paljon.voin suositella muillekkin.Antti V kirjoitti:Jaahas, alkaa näemmän muutkin niitä asentelee. Mites muuttui H1:sten kanssa valoteho, ainakin mulla noitten H7:kojen kanssa valovoimakkus parani todella paljonlampinen kirjoitti:Nyt on xenonit paikallaan ja hyvin näkee.voin suositella muillekkin.kiitokset eemelille.
203 200cdi -01.
ex.c220d -95.
ex.c220d -95.
Ja minähän en laittomalla ajele
, eli orkkikset tilalle katsastukseen. Mutta kuten oon jo joskus sanonut, niin paljon parempi valo ja itte usein pimeässä tien päällä, otan sen viiden minsan harmin katsastukseen.


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Juuh nyt on 8000k xenonit kinnni
kyllä muuttu kusifikkarit paljon kirkkaammiksi. Kiitoksia eemelille!

Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Eikös tuossa yhdessä "seinäkuvassa" ole oikea umpio liika alaspäin säädetty. Kaiketi oikean pitäisi osoittaa ylemmäs kuin vasemman? Vai muistanko väärin.
Menikös se myös jotenkin silleen että tasaisella alustalla 5m päässä kuvio olisi: Umpion keskilöstä verrattuna 5 cm alemmas pitää tulla se kirkkain kohta?
Menikös se myös jotenkin silleen että tasaisella alustalla 5m päässä kuvio olisi: Umpion keskilöstä verrattuna 5 cm alemmas pitää tulla se kirkkain kohta?