Kävipä niin että alkoi klykooli tuoksahtamaan nenään enemmän kuin voimakkaasti ja eiköpä myös ikkunat usvaantumaan... kuskin jalakatilasta maton alta sitten löytymään tekoallas,ei oikein hymyilyttänyt...
lämppärin kenno ilimeisesti sanonu sopimuksensa irti..??..vai voisiko olla joku muu syy..?? kertokaa te jotka tiedätte...
kuinkahan veemäinen homma se kennon vaihto on noinniinku ylipäänsä,tarvitaanko useempi norttiaski ja kuinkamonta pekkasta..??..
Vieläkään emme tiedä autosi mallia, ilmeisesti se on joko W124 tai W201...
Kumpi tahansa, niin lämmityslaitteen kennon vaihtamiseksi on irrotettava kojelauta.
Hommassa menee viitisen tuntia sellaisella tekijällä joka tietää mitä tekee.
Etsippä haulla, täällä on aika hyvät ohjeet jossain.
Itseltä katosi viikonloppuna jäähdytysnestettä, jotka lopulta löytyi pissapojan säiliöstä... Oli siitä spiraalista levinnyt se jokin anturi/venttiilimötikkä... Nyt tartteis saada jostain uusi...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
mese siis W124 mallia... vai viitisen tuntia,joopa... pekkanen ja kartonki norttia sitte kaiken ensimmäiseksi,sen jäläkeen vasta koovaileen sitä vaihtoo...
viikon ajan nyt ku käyt röökillä ni otat aina yhen osan nätisti irti ni eiköhän oo loppuviikosta jo kivasti osia näkösällä...ei mee kato koko pekkanen hukkaan ja kerkeet vielä illlan päälle viihteelle
...juurinäin... tai sitten delegoin koko operasuunin velipoijjalle toimien itte vaan tarkkailutehtävis baadenbaadenista päin,nortitellen ja tissutellen...