Onko kellään kokemuksia 250:sen monivena diisselin pumpun säädöstä?
oon menossa reilun viikon päästä Ppd:hen säädätään!
Pasi kyllä lupas että vaikutus on sama ko hitsais yhen pytyn lisää
Käytin omaa 250 10-venttiilistä pumppusäädössä Jussin Dieselissä Salossa.
Tehoa tuli sen verran lisää, että tuntui tosiaankin kuin 1 pytty olisi tullut lisää.
Koneella oli silloin ajettu 260t nyt sillä on rullattu 530. Nokimittauksissa on mitattu korkeimmillaan 0,75 ja käytössä ei savuta vaikka survoo kuinka.
Kun kerrankin löytää hyvän auton, merkkiä on turha vaihtaa. Jos löytää erinomaisen pysyköön mallikin samana.
Onko kellään kokemuksia 250:sen monivena diisselin pumpun säädöstä?
oon menossa reilun viikon päästä Ppd:hen säädätään!
Pasi kyllä lupas että vaikutus on sama ko hitsais yhen pytyn lisää
kYLLÄ SE KULKU PARANI.
Nythän sen jo tunnistaa tiisseliksi,kun perästä haistelevat.
kiihdytys 60-100km kolmosella parani 1.5 sekuntia aika 8.7sek.
Nelonen on maukas vaihde matkaajossa.Vetoja on hyvin 150km/h asti.
Niin ja kuristinmuovi lärpäke ilmanputsarista pois haittaamasta
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex