sportline varustuksesta kysymyksiä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
dansku
Mersumies
Mersumies

sportline varustuksesta kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja dansku »

muistelisin lukeneeni foorumilta että sportline varustus farmari malliin ei ole niin kattava kuin sedaniin, mm. ohjauksen nopeus ja takapenkit..

kysymykseni koskeekin nimenomaa farmarin takapenkkiä, nimittäin olen verrannut ja huomannut että omassa sportline mallissani on erilailla muotoiltu takapenkki kuin muissa malleissa mitä vastaan on tullut.

kyseessä on nahkanen sportline sisustus, ja takapenkki on selkeästi muotoiltu kahden istuttavaksi, ja verhoiltu samalla tavalla, ja linjaa noudattaen kuin etupenkit. (esim. kuin E500 malleissa)

eli onko sportline malleissa erinlaista takapenkkiä varsinkin farmari malleissa.

Toinen kysymys koskee automatti vaihteiston vaihdekeppiä.

olen nähnyt kuvissa että tälläisen kepin saa myös mielestäni erittäin tyylikkäällä sportline merkinnällä.

kepin päähän on upotettu sellainen "lasinen" sportline logo.

itselläni ei ole sellaista, mutta kovasti on tehny mieli käydä ostamassa sellainen veholta, tosin hinta saattaa olla todella rasvainen :lol:
Wikke
Mersumies
Mersumies

Re: sportline varustuksesta kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Wikke »

dansku kirjoitti:itselläni ei ole sellaista, mutta kovasti on tehny mieli käydä ostamassa sellainen veholta, tosin hinta saattaa olla todella rasvainen :lol:
Kävin kysymässä Veholta alkuperäistä nahkaista vaihdekepin nuppia ja suojapussia manuaalivaihteiseen (ei sportline), joka tuli tehtaalta sporttimallin nahkaratin kylkiäisinä samalla koodilla. Hinta yhdistelmälle 202 euroa :lol:
1991 420 SE
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Minun käsittääkseni Sportline-farmarien takapenkki on aivan samanlainen kuin normaaleissa farkuissa, pl. se kaareva tikkaus. Nappaapa kuva omastasi ja lähetä tänne/minulle, niin vertaan sitä omaan nahkaverhoiluuni. Tuo normaali 9/89 -> nahkatakapenkki on myös ikäänkuin kahdelle topattu.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
Vastaa Viestiin