Tallitilan tarpeessa?
Tallitilan tarpeessa?
Koklataan nyt vielä tätäkin.. Eli itse olen akuutissa harrastustilan puutteessa. Joko tila löytyy tai auto lähtee. Ja koska vapaita tallipaikkoja ei tunnu hirveästi löytyvän, niin ajattelin kokeilla löytyiskö porukkaa joka olisi kiinnostunut vuokraamaan tallin jostain pääkaupunkiseudun alueelta kimpassa?
Ymmärtääkseni 200-300 euroa / kk / nuppi voitaisiin ainakin päästä. Eli jos olet kiinnostunut niin laita yv:tä mulle a) milloin olisit valmis vuokraamaan, b) miksi ajaksi, c) mihin hintaan. Kulut tietty laitetaan tasan, mutta olisi hyvä tietää mikä hinta on liikaa..
//janne
Ymmärtääkseni 200-300 euroa / kk / nuppi voitaisiin ainakin päästä. Eli jos olet kiinnostunut niin laita yv:tä mulle a) milloin olisit valmis vuokraamaan, b) miksi ajaksi, c) mihin hintaan. Kulut tietty laitetaan tasan, mutta olisi hyvä tietää mikä hinta on liikaa..
//janne
1969 W108 280S
Kyllä talli olisi hyvä olla Helsingin lähellä, mutta tuollainen hinta on liian korkea. Nykyinen talli on 60 €/kk, ja siinä on iso ruutu, parvi, fiksut tallikaverit, swap- eli heittopaikka, yhteisiä työkoneita, kunnon hälyttimet, taukotila mikrolla, sauna ja suihku, kirjasto uusimmin lehdin ja baari. Lisäksi varaosa-auton olen saanut sijoitettua naapurin tontille säilytykseen. Tästä syystä tallipaikka pysyy Tampereella vaikka äijä onkin etelässä.
Toisin sanoen: hyvät ja kohtuuhintaiset harrastetilat pääkaupunkiseudulta tuntuvat mahdottomalta yhtälöltä.
-Daaz
Toisin sanoen: hyvät ja kohtuuhintaiset harrastetilat pääkaupunkiseudulta tuntuvat mahdottomalta yhtälöltä.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
No totta tuokin on. Itse olisin valmis maksamaan sen 200 euroakin, mutta sillä pitäisi sitten saada jo reilusti tilaa, vakioporukka jne. Mutta Helsingissä/lähellä tuokin tuntuu vaikealta :/Daaz kirjoitti:Kyllä talli olisi hyvä olla Helsingin lähellä, mutta tuollainen hinta on liian korkea. Nykyinen talli on 60 €/kk, ja siinä on iso ruutu, parvi, fiksut tallikaverit, swap- eli heittopaikka, yhteisiä työkoneita, kunnon hälyttimet, taukotila mikrolla, sauna ja suihku, kirjasto uusimmin lehdin ja baari. Lisäksi varaosa-auton olen saanut sijoitettua naapurin tontille säilytykseen. Tästä syystä tallipaikka pysyy Tampereella vaikka äijä onkin etelässä.
-Daaz
//janne
1969 W108 280S
Oli tuossa tarjolla 200 neliötä sosiaalitiloilla
Kyselin tuossa alkuvuodesta mutta kun ei porukkaa tullut niin men jäihin. Ei uskaltanut ottaa vuokraa niskoille.
Klaukkalassa olisi ollut tuollainen 200 nelitötä ja hinta taisi olla per lärvi tuollainen 150 euroa kuussa mitä velipojan kanssa laskettiin.
Itte tulisin heti mukaan ja velipojan saisi kanssa jos ei olla ihan merkkifanaatikkoja, Ajeleepi turbolla ja remmillä varustetulla 740:ssä 16 venasella volvolla. Pitäisi likkua ihan kivasti ja mahdollisesti keritä sillä syyskuun cruisinkiin.
Hinnan jos saisi tuohon 150,00 euroon kuussa ja hesasta n. 50 km säteellä niin jos paikka hyvä ja porukka OK niin mukaan tullaan.
t. petri
Klaukkalassa olisi ollut tuollainen 200 nelitötä ja hinta taisi olla per lärvi tuollainen 150 euroa kuussa mitä velipojan kanssa laskettiin.
Itte tulisin heti mukaan ja velipojan saisi kanssa jos ei olla ihan merkkifanaatikkoja, Ajeleepi turbolla ja remmillä varustetulla 740:ssä 16 venasella volvolla. Pitäisi likkua ihan kivasti ja mahdollisesti keritä sillä syyskuun cruisinkiin.
Hinnan jos saisi tuohon 150,00 euroon kuussa ja hesasta n. 50 km säteellä niin jos paikka hyvä ja porukka OK niin mukaan tullaan.
t. petri