Onhan tästä aiemminkin juttua ollut..ja hieman erilaisia CLS-versioitakin on kuvissa liikkunut.
Edelleenkin ihmettelen sitä että mistä ihmeestä mersun markkinointiporukat aikovat löytää tuolle autolle ostajat?
Jos tuota CLS:ää johonkin kohtaan koittaa tuoteperheessä sijoittaa niin se kait sijoittuu sinne S:n ja CL:n välimaastoon..ja jos itse olisin siinä onnellisessa asemassa että olisin valitsemassa tuon luokan mersua niin jos tarpeeni/toiveeni olisivat neliovisessa autossa niin ässä olisi selvä valinta..jos taas haussa olisi urheilullisempi coupe niin CL olisi ehdottomasti valintani silloin. Jos taas toiveena olisi tilava mutta kuitenkin urheilullinen niin valinta olisi AMG-ässä.
Jos taas CLS sijoittuisi hieman halvempaan luokkaan niin sieltähän sitten löytyy E ja CLK..neliovinen ja coupe..
Itse en ole vielä tähän päivään mennessä onnistunut keksimään mihin,miksi ja kuka kaipaisi CLS:n kaltaisia välimalleja jossa on vähän jokaista..mutta ei kuitenkaan kunnolla oikein mitään. Toisin sanoen siis keskinkertaisuutta ja kompromisseja..enkä oikein usko että kukaan tuon hintaluokan autoa halajava tahtoo autoltaan keskinkertaisuutta ja kompromisseja..itse en ainakaan tahtoisi. Keskinkertaisuudella ja kompromisseilla tarkoitan siis sitä että CLS olisi luokassaan sen kaltainen auto..ei missään nimessä autona yleensä "keskinkertaisuus".
Tosin CLS ei ole toistaiseksi tuotantomalli..vaikkakin ilmeisen valmis tuotantoon jos päätös tuotantoon ottamisesta tehdään.
Ja tämähän ei sitten tarkoita sitä että CLS olisi huono tai epäonnistunut malli..ennemminkin se tarkoittaa sitä että mersulla on jo valmiiksi niin hyvä mallisto ettei se välttämättä kaipaa "välimalleja"