200d+garrett

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
ajs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 06.09.2005 15:47
Paikkakunta: kajaani

200d+garrett

Viesti Kirjoittaja ajs »

jonkinlainen garretin ahdin löytyi :)
52mm ilma 0.63ar.
52mm pako ja siinäkin 0.63ar.
voisiko tuota edes harkita tuohon 200d:hen?
tavoitteet on piristää konetta tuonne 100-120hv luokkaan
hiljaa hyvä tulee,jos tulee....
liian monta subarua..
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

ihan ok!!! paikalleen vaan :D saat varmaan enemmänki tuolla mutkalla jos alkaa tuntua 100hp laiskalta.....
www.thaiklupi.fi
MeSee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 614
Liittynyt: Ke 30.06.2004 09:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja MeSee »

Jos vakiopumpulla(vakioelementeillä) meinaat pitää, etsisin pienemmän version...tulee aika ylävireinen eikä niin mukava ajettava

Itsellä oli alussa garret to3 42/47 pako a/r .048 siivillä, pummpu oli täysillä ja se oli mukava käyttöä varten ja sekin riitti, ihan hyvin vakiokalujen kanssa( 111 kW )

voi olla aika iso viive tolla jos 200:seen meinaa

Isoilla tapeilla on jo sit iha eri asia
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Avatar
ajs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 06.09.2005 15:47
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja ajs »

just.
pumppu tulee sitten aikanaan,kunhan varakone on saatu hommattua tallin nurkkaan :roll:
cooleriksi 60x44x7 proturbon tekele,se jäi joutilaaksi kun veneeseen tulee erilainen cooler systeemi.
pakosarja vielä pitäisi löytää?
vaikka pätkä 300d sarjaa tai vaikka joku omatekoinenkin käy.
hiljaa hyvä tulee,jos tulee....
liian monta subarua..
Vastaa Viestiin