Tuohan se voisi olla... ei ole vielä kerennyt paljon sävylappuja vertailemaan, kun ei ole hommat ihan siinä mallissa vielä. pohjia kyllä hierotaan kovalla vauhdilla.
Tuu Juhis ihmeessä katsomaan, jos kiinnostaa... joka ilta tuolla tallilla tulee oltua.
Puhelimet on keksitty...
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
Onkos tämä happomaali ruostumisen takia? Ja mitä se käytännössä on jos menee maalikaupasta hakemaan?
Pitäis alkaa puhaltamaan ja maalaamaan muutama ruostepaikka.
Julli kirjoitti:Onkos tämä happomaali ruostumisen takia? Ja mitä se käytännössä on jos menee maalikaupasta hakemaan?
Pitäis alkaa puhaltamaan ja maalaamaan muutama ruostepaikka.
kyllä ja niitä on sitten monenmoisia esim. bbg voi kaataa jäteastiaan
ite oon käyttänyt dupont 821 pitää aika hyvin ruosteen loitolla
Julli kirjoitti:Onkos tämä happomaali ruostumisen takia? Ja mitä se käytännössä on jos menee maalikaupasta hakemaan?
Pitäis alkaa puhaltamaan ja maalaamaan muutama ruostepaikka.
kyllä ja niitä on sitten monenmoisia esim. bbg voi kaataa jäteastiaan
ite oon käyttänyt dupont 821 pitää aika hyvin ruosteen loitolla
Tarkoitat varmaan ppg. Onko oikein kokemusta merkin huonoudesta vai millä perusteella neuvot kaatamaan jäteastiaan?
epk kirjoitti:iso hatunnosto projektille, on se hienoa kun on homma hallussa ja tilat missä tehdä !!
tulee hyvää ja nopeaan tahtiin
Tämänkin topicin ansiosta varmaan aika moni silmäilee AVK:lta itselle projektia. Jäitä hattuun, se ei ole niin helppoa / mukavaa miltä se kuvissa ammatti-miehen tekemänä näyttää. Mielestäni yksi kiinnostavimpia topiceja mitä täällä on ollut, kuvia on tullut ja paljon, kiitoksia ja lisää näitä!
Joo, jäitä hattuun noiden romu_ostoksien kanssa... jos hyvä projekti tulee vastaan mihin rahkeet riittää, niin silloin kannatta harkita ja mielellään kaksi kertaa.
kyselkää jos on kysyttävää, niin yritän vastata jos osaan...
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
epk kirjoitti:iso hatunnosto projektille, on se hienoa kun on homma hallussa ja tilat missä tehdä !!
tulee hyvää ja nopeaan tahtiin
Tämänkin topicin ansiosta varmaan aika moni silmäilee AVK:lta itselle projektia. Jäitä hattuun, se ei ole niin helppoa / mukavaa miltä se kuvissa ammatti-miehen tekemänä näyttää. Mielestäni yksi kiinnostavimpia topiceja mitä täällä on ollut, kuvia on tullut ja paljon, kiitoksia ja lisää näitä!
Juu...samaa mieltä On erittäin mielenkiintoista seurata näitä kuvien kera itseänikin odottais kolari rojekti ellei joku vahingossa ostais sitä.
Petri M. kirjoitti:Aika ihmeellistä että tässä topicissa nämä kolarikorjattuja romuja arvostelevat yksilöt eivät ole kommentoineet mitään?
Hienoa työtä kyllä noissa viimeisissä kuvissa saumatkin on todella kohdallaan. Nostan hattua että joku osaa!
No, ainakaan tässä tapauksessa ei kritiikille lie juuri sijaa; korjaus selvästikin tehdään kunnon menetelmillä ja huolellisesti. Mikäs se kolariautoa on ostaessa, jos voi varmistua että se on korjattu hyvin. Sikaflexista ja harakiriosista pikaisesti myyntimielessä korjattuja viritelmiä en edelleenkään hyväksy.
Ennemmin hyvinkorjattu kolariauto kuin korinvaihto.
Petri M. kirjoitti:Aika ihmeellistä että tässä topicissa nämä kolarikorjattuja romuja arvostelevat yksilöt eivät ole kommentoineet mitään?
Hienoa työtä kyllä noissa viimeisissä kuvissa saumatkin on todella kohdallaan. Nostan hattua että joku osaa!
Ihme juu, ettei ole kommentteja, no laitetaan yksi, ettei tarvitse ihmetellä hieno auto, mutta arvo laskee kun on kaksikilpinen, haittaako se mitään jos omaan käyttöön tekee,,tai ei hae voittoa, mielestäni ei mitään, jos on hyvin tehty, ja eiköhän se ole
Onko tekijä ollut sama joka osa alueella maalaukseen saakka? hopea ei ole ihan helppo maalattava, ja tekeekö tekijä noita hommia ammatikseen? Vauhti ja into on ollut huikea.
Itse ostaisin mieluummin myös hyvin korjatun kolariauton, kuin kolaroimattoman. Ne kun on yleensä reilusti halvempia. Ja uusi maalipinta on aina plussaa, mikäli sen on ammattimies tehnyt.
Harmi vaan, että niin harva kolariauto on näin(kin) hyvin tehty kuin tämän topicin coupe.