kun ajelee ympyrää renkaat ääriasentoon käännettynä. Jos olis etuveto niin vika olis selvä, vetonivelet, mut kun kyseessä on 190 mese...
Ei kai perässä ole mitään häikkää, normaali ajossa ei mitään ääntä, mut kun hiljaa ajelee ympyrää, miin rutisee...
jokin rutisee...
jokin rutisee...
E 220 Aut. -94
Ex. 190E 2.0 Aut. -85
Ex. 190E 2.0 Aut. -85
Re: jokin rutisee...
siis tarkoitatko että rutisee kun ajat täysin ääripäähän käännettynä?etl kirjoitti:kun ajelee ympyrää renkaat ääriasentoon käännettynä. Jos olis etuveto niin vika olis selvä, vetonivelet, mut kun kyseessä on 190 mese...
Ei kai perässä ole mitään häikkää, normaali ajossa ei mitään ääntä, mut kun hiljaa ajelee ympyrää, miin rutisee...
musta ei kauheen terveellistä edes ajaa ympyrää pyörät täysin käännettynä, nehän "taittuu" periaatteessa alle, joten rutina voi tulla siitä kun kivet yms. "hyppivät" renkaan alta pois tai tms...

Noin kävi kaverille joka vaihtoi peräöljyt. Laitto tavalliset peräöljyt lukkoperään. Rutina kuulu aina hiljasella kun teki kaarrosta.
Onko sulla kitkalukkoperä ? ja jos on niin onko siihen kuuluvat öljyt.
Kannattais varmaan vaihtaa peräöljyt tai ainaki tarkista pinta.
Onko sulla kitkalukkoperä ? ja jos on niin onko siihen kuuluvat öljyt.
Kannattais varmaan vaihtaa peräöljyt tai ainaki tarkista pinta.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Mulla kuulu rutinaa kuskinpuolelta edestä varmaan puoli vuotta enkä oikein tajunnu mikä sielä on hätänä. Ääni kuulu välillä sopivasti monttuun tai möykkyyn ajettaessa. Viime viikolla kyselin katsastusmieheltäkin että mikähän sielä oikein ääntää mutta mitään vikaa ei löytyny.
Eilen auto oli Veholla öljyn vaihdossa ja sain samalla hyvän raportin auton kunnosta. mm Moottorin kumityynyt alkaa olla loppu ja akku on irti, nämä nyt oli tiedossa mutta kaveri sano ettei kannata kovin paljon ajella ennenkuin vaihtaa ton iskarin yläpään kiinnikekumin kuskinpuolelle kun vanha on repeytynyt ja odottaa enää kuningasmonttua joka murtaa sen lopullisesti ja siinävaiheessa iskunvaimennin lyö konepeltiin.
No samantien ajelin KL:ään ja ostin uuden kumin, illalla eikun vaihtoon ja rutinat häipy.
On se hyvä kun näihin kuitenkin saa niin kivuttomasti noita osia.
Eilen auto oli Veholla öljyn vaihdossa ja sain samalla hyvän raportin auton kunnosta. mm Moottorin kumityynyt alkaa olla loppu ja akku on irti, nämä nyt oli tiedossa mutta kaveri sano ettei kannata kovin paljon ajella ennenkuin vaihtaa ton iskarin yläpään kiinnikekumin kuskinpuolelle kun vanha on repeytynyt ja odottaa enää kuningasmonttua joka murtaa sen lopullisesti ja siinävaiheessa iskunvaimennin lyö konepeltiin.
No samantien ajelin KL:ään ja ostin uuden kumin, illalla eikun vaihtoon ja rutinat häipy.
On se hyvä kun näihin kuitenkin saa niin kivuttomasti noita osia.
-300D -85
Joo noita yläkiinnikekumeja on tullut vaihdeltua muutamia, eikä tarvii kovin kulahtaneelta näyttää kun alkaa ääniä pitelemään.
Ne voisi olla yksi potentiaalinen tarkastuskohde, mutta rutiseekos se jos kääntää rattia vaikka paikallaan? Viimeksi kun alkoi raidetangon pää olla loppu niin itselläni piti rutinaa kun joutui jyrkkiin käännöksiin esim. parkkipaikalla se aina narahteli mutta kumma kyllä missään muussa tilanteessa se ei pitänyt minkäänlaista valitusta ainoastaan äärimmäisissä käännöksissä.....ja väljää siinä ei tuntunut. Löytyisköhän tuolta suunnalta vikaa, jos on vaikka päässyt menemään kuivaksi?
Ne voisi olla yksi potentiaalinen tarkastuskohde, mutta rutiseekos se jos kääntää rattia vaikka paikallaan? Viimeksi kun alkoi raidetangon pää olla loppu niin itselläni piti rutinaa kun joutui jyrkkiin käännöksiin esim. parkkipaikalla se aina narahteli mutta kumma kyllä missään muussa tilanteessa se ei pitänyt minkäänlaista valitusta ainoastaan äärimmäisissä käännöksissä.....ja väljää siinä ei tuntunut. Löytyisköhän tuolta suunnalta vikaa, jos on vaikka päässyt menemään kuivaksi?