Mikähän mahtaa olla hiukan avaimelta näyttävä nappula W123:n mittariston alla, ratin vasemmalla puolen, taksi ja takatilan sisävalon katkasimien yläpuolella? Toimii nähtävästi vääntämällä, ei siis keinu eikä vipukatkaisija. Heittoistuimen laukaisija? nimim. uskallanko vääntää?
V123 300TD lang-81 koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mikäs laite "juntturaisen" allekirjoituksen 300TD lang on? Lang johon on vaihdettu turbokone, pitkällä akselivälillä tehtaalta lähtenyt pelkkä aihio (123.105), vai mikä?
Kyllä tämä langina on tietääkseni tehtaalta lähteny, ainaki AKE.n tietojen mukaan. Edellinen omistaja, muuan nimeltä mainitsematon Seinäjokinen rallimies tätä on laitellu, sitä en tiedä mikä alkuperänen moottori on ollu
V123 300TD lang-81 koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
Talla hetkella on mersu poissa kilvista, eika asia ole ajankohtainen, mutta kysympa kuitenkin.. Onko se ihan vaan kasikaasu, eli saataako se vain kierroksia suuremmalle, vai saataako se jotain tieteellisemmin ja syvallisemmin? Ainakaan mun autossa sen vaikutus kierroksiin on hyvin vahainen, voiko sita verrata esim. ryyppy paalla ajamiseen jos se unohtuu sinne hieman suuremman tyhjakaynnin puolelle, onko siita jotain haittaa?
Kyllä se on ihan kuten Timo L. kertoi tyhjäkäynninsäädin. Eli ei mikään käsikaasu. Sen tarkoitus on kylmällä pitää kierroksia hieman korkeammalla, jotta kone pääsee paremmin/nopeammin käyntilämpötilaan.