Sisäverhoilu - onko kukaan uusinut

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Mr. Sick´Oh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Sisäverhoilu - onko kukaan uusinut

Viesti Kirjoittaja Mr. Sick´Oh »

Howdy ho,

onko kukaan uusinut sisäverhoiluja. Ja onko ollut kuinka pirullinen projekti.

Olen ajatellut vetää ovipahvien keskusosion keinonahkalla ja mahdollisesti rakentaa kaiuttimelle paikan ovikoteloon ja vuorailla myös sen keinonahkalla tai vinyylillä. Sama päällystysoperaatio olisi tarpeen myös ainakin B-pilariin, missä hieman palkeen kieliä. (saako tuon muuten miten irti, tarviiko irrotella myös matto?)

Myös keskikonsolin värin ja pinnan uusinta mielessä. Onko kukaan kokeillut tätä varten saatavilla olevia spray-maaleja? Kuinka tuo pinta kestää ja miltä näyttää?
MB (W124) 300 D Automatic -88
janne86
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja janne86 »

minuakin kiinnostaisi tuollainen projekti. eli laittakaa nyt hieman tietoja asiasta :!:
Mercedes-Benz 200
Sillä ajetaan mikä parhaalta tuntuu.
ei mersua voittanutta!
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

On tullut tehtyä omaan jotain... On tosin vieläkin vaiheessa takaovien verran. :oops:

Sisustaa: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=18547
Kaiuttimet & ovet: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=17024
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Mr. Sick´Oh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Mr. Sick´Oh »

Kiitokset Sivoselle.. Rohkaisevan näköistä jälkeä. Täytynee suunnata maalikauppaan VHT Vinyl Dye:n hakuun. Löytyyköhän muuten paljonkin eri sävyjä?

Vielä palatakseni B-pilariin. Lähteeköhän se luovasti voimaa käyttäen? (tietty mieluusti rikkomatta :roll: )
MB (W124) 300 D Automatic -88
^Club
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja ^Club »

Mr. Sick´Oh kirjoitti:Kiitokset Sivoselle.. Rohkaisevan näköistä jälkeä. Täytynee suunnata maalikauppaan VHT Vinyl Dye:n hakuun. Löytyyköhän muuten paljonkin eri sävyjä?

Vielä palatakseni B-pilariin. Lähteeköhän se luovasti voimaa käyttäen? (tietty mieluusti rikkomatta :roll: )
Alhaalta irti ne kaksi ruuvia ja sitten pilarista kiinni ja ylöspäin nii pitäisi irrota.
Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97

Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies

Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

Tämä poikkeaa vähän aiheesta Mutta en voi olla puuttumatta tähän sanaan ,
Asiantuntija .mm Sivonen käyttää tätä titteliä ,Ja kun olen seurannut tätä palstaa Ja katsellut hänen ja muittenkin kirjotuksia mutta Sivonen kirjoittaa varsin usein ja minusta tuntuu että hän tieätää vielä vähemmän mersusta kuin minä.Vaikka Olen Yli 50 vuotta työkseni touhunut . ja melkein 40 vuotta ajanut itse mersulla Mutta en voi väittää olevani Asiantuntija Kyllä minäkin aika paljon tierän ja itse teen mutta kyllä tämän nimikkeen alla pitäisi tietää jo kaikki eikä kysellä muilta. Eihän tällä Käytännössä mitään merkitystä ole ja tällainen Foorumi on mitä parhain tietolähde ,jokainen tietää jotain ja se yhteensä on paljon mutta kukaan ei kaikkea
EI vaikka olisi INSINÖÖRI Hyvää jatkoa Foorumlaisille ja tietoa lisää!!!!
Jani
Asiantuntija
Asiantuntija
Viesti:

Re: Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Jani »

j.s.lehti. kirjoitti:Tämä poikkeaa vähän aiheesta Mutta en voi olla puuttumatta tähän sanaan ,
Asiantuntija .mm Sivonen käyttää tätä titteliä ,Ja kun olen seurannut tätä palstaa Ja katsellut hänen ja muittenkin kirjotuksia mutta Sivonen kirjoittaa varsin usein ja minusta tuntuu että hän tieätää vielä vähemmän mersusta kuin minä.Vaikka Olen Yli 50 vuotta työkseni touhunut . ja melkein 40 vuotta ajanut itse mersulla Mutta en voi väittää olevani Asiantuntija Kyllä minäkin aika paljon tierän ja itse teen mutta kyllä tämän nimikkeen alla pitäisi tietää jo kaikki eikä kysellä muilta. Eihän tällä Käytännössä mitään merkitystä ole ja tällainen Foorumi on mitä parhain tietolähde ,jokainen tietää jotain ja se yhteensä on paljon mutta kukaan ei kaikkea
EI vaikka olisi INSINÖÖRI Hyvää jatkoa Foorumlaisille ja tietoa lisää!!!!
Niin, täällähän muut käyttäjät antavat noita titteleitä :shock:
Ei niitä Sivonen tai kukaan muukaan itselleen anna...
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja enska »

asiantuntija .mm Sivonen käyttää tätä titteliä ,Ja kun olen seurannut tätä palstaa Ja katsellut hänen ja muittenkin kirjotuksia mutta Sivonen kirjoittaa varsin usein ja minusta tuntuu että hän tieätää vielä vähemmän mersusta kuin minä
...mutta tietää ja paljon ja toisin kuin sinä, hän myös jakaa tuota tietoa eteenpäin, eikä istu ja valita niinkuin eräät...

Asiantuntija titteliä ei saada eikä itse kirjoiteta vaan se ansaitaan,muut lukijat ehdottavat sitä "tittelit" topicissa.
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Lopetas nyt jo J.S. ennen kun saat kovin huonon maineen täällä. Ei millään pahalla, mutta semmonen tuollaisesta turhasta narisemisesta tulee.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

En muista onko tullut aiemmin mainittua, mutta ku noista maaleista oli puhetta nii mää oon ainaki maalaillu noita sisustan osia tavallisella automaalilla ja esim. nykyisessä Mersussani on maalit reilu 3 vuotta ollut ja hyvin pysyneet. En oo laittanu ees mitään pohjamaalia ku oon ovipahvit, kahvat, katon ym. maalannu.
Millhill Performance
-Built With Pride-
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies

Olen ymmärtänyt väärin

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

Näitten titteleitten suhtee.Pyydän Anteeksi Tietämättömyyttäni. J:S:Lehti.
Vastaa Viestiin