Timo L. kirjoitti: Itselläni ilme todellakin oli "e320:n" hymiön kaltainen, kuten lähes kaikkien hyväkuntoisten Ässien ratissa ollessani.
Ja tästäkin pitää vielä korostaa sanaa "hyväkuntoinen". Valitettava tosiasia on, että ehjän Carinan hinnalla saatavat ässät ovat valtaosin varsin kauheassa kunnossa. Siinä kohtaa, kun muhkuraisella penkillä ihmettelet arpovaa laatikkoa, täristäviä jarruja, nousevia koneen lämpöjä ja suhisevia ikkunoita, voit kyllä kysyä itseltäsi että mitä erikoista tässä nyt on. Jos W126:n hinta on tuollaista 3000-5000 euroa, mahdollisuudet saada edellä kuvaillun kaltainen yksilö ovat kovin isot.
Sitä vastoin hyvin pidetty/laitettu S, jopa W126 antaa kyllä todella juhlavaa kyytiä nykyautoonkin verraten.
Nahkarahilla istuminen, kun edessä aukeaa hehtaari konepeltiä, on vaan tavattoman messevää. Jos maksaa ylläpito, niin se on sen arvoista. Edelleen ihmisille, joille auto on vaan sitä varten että kaksi kertaa viikossa Prismaan ja lentopalloharjoituksiin, niin ässää ei tohdi suositella.