
60tkm kesti se.
Sisäpuhallin muuten piiputtaa edelleen. Eivät olleet vaihtaneet puhallinmoottoria viimeeksi vaikka lupailivat. Tekee tiltin välillä kun lisää puhallin voimakkuutta manuaalisesti tai automaatti lisää puhallusta.
Laatua.
Mielestäni viiksen työtäminen eteenpäin ottaa vakionopeudensäätimen vain pois päältä, jättäen nopeuden muistiin. Vivusta eteenpäin vetäminen asettaa sen taas päälle.Jani Anttila kirjoitti:Viiksen eteenpäin työntäminen nollaa asetetun nopeuden.
Kyllä nollaa. Tarkistettu käyttöohjeesta. Voihan tässä olla vaikkapa vuosimallikohtainen erokoskis kirjoitti:Mielestäni viiksen työtäminen eteenpäin ottaa vakionopeudensäätimen vain pois päältä, jättäen nopeuden muistiin.Jani Anttila kirjoitti:Viiksen eteenpäin työntäminen nollaa asetetun nopeuden.
Heh, täytyy tarkistaa kotimatkalla. Omassani on vain saksankielinen manuaali, niin eipä siitä ota mitään tolkkuaJani Anttila kirjoitti:Kyllä nollaa. Tarkistettu käyttöohjeesta. Voihan tässä olla vaikkapa vuosimallikohtainen erokoskis kirjoitti:Mielestäni viiksen työtäminen eteenpäin ottaa vakionopeudensäätimen vain pois päältä, jättäen nopeuden muistiin.Jani Anttila kirjoitti:Viiksen eteenpäin työntäminen nollaa asetetun nopeuden.
Sama homma täällä isolla kirkolla. Ennakoivaa ajotyyliäAntsa T kirjoitti: ...neljä kertaa viidestä tönästyä kruise pois päältä, ei viitti turhan aikasin sitä jarrua hiplailla tutuilla nurkilla.
Varmaan sieltä jotkin pinnat kuluu ajan kanssa. Oletko aukaissut viikseä että pääsis näkemään missä vika? Kannatta etsiä vika kun sullahan menee näitä niinkuin tupakkaa..markoala kirjoitti:Kiitos korjaajalle taas. Eli viiksihän se oli rikki nyttenkin. Eikö tosiaan muilla ole mennyt cruise koskaan 203:sta?