Ajoin auton parkkiin, sivusilmällä huomasin kyllä että joku kurvas viereen. Kun avasin oven noustakseni autosta, kuului kysymys "Minkä verran tuo mersu maksaa"

Tuohon olisi voinu vatsata, että jos hintaa pitää kysyä, niin sitten sulla ei ole siihen varaajuntturainen kirjoitti:Onko tähän mersujen kans vain pakko tottua:
Ajoin auton parkkiin, sivusilmällä huomasin kyllä että joku kurvas viereen. Kun avasin oven noustakseni autosta, kuului kysymys "Minkä verran tuo mersu maksaa"![]()
Njaa.juntturainen kirjoitti:Onko tähän mersujen kans vain pakko tottua:
Ajoin auton parkkiin, sivusilmällä huomasin kyllä että joku kurvas viereen. Kun avasin oven noustakseni autosta, kuului kysymys "Minkä verran tuo mersu maksaa"
Niin, joko ollaan hiljaa tai sitten vi**uillaanEre866 kirjoitti:Itse en ole vielä kauniistä ässästäni saanut kehuja
Täällä pohjoosessa ollaan mieluummin hiljaa ja joko ihastellaan tai vihastellaan. Ei silti, tallissahan tai baanallahan tuon ässän voi nähdä vain
tunnen tuskasi, sympatiat puolellasi. hävitä bemariKinnunen kirjoitti:joo kyllä mullekki tuli monesti ihmiset kyselemään ja kattelemaan meseä. Ei suoranaisia ostoehdotuksia tullu, mutta joskus kyytiin halusivat päästä. No ne oli kyllä lähinnä pikkutyttöjä ne kyytiin kyselijät. Nyt ku on pemari niin ei kyllä vahingossakaan tuu kukaan mitään kyselemään eikä käänny päät ku kylillä ajelee.
Hmm..sen perusteella mitä itse olen autokantaa hevoskilpailujen parkkiksilla pällistellyt niin hevosmiesten autoja näyttäisi täällä Suomessakin olevan lähinnä BMW:t ja Porschet..B. Wikström kirjoitti:Kateellisuudesta en tiedä mutta töissä alkoivat kutsumaan Haagertiksi ja Haggeksi kun hommasin mersun, tosin sekään ei auta asiaa että käytän nahkatakkia ja että on pari hevosta...![]()
Nii ja ainaki tämmöselle mettäläiselle äkillinen julkisuus on hankala, kun small talk ei oikein luistaBenzo kirjoitti:mutta, vaikka itse tuntee ajelevansa suht tavallisilla autoilla niin mikä kumma siinä on että aina kun jättää jonnekkin auton parkkiin, niin on niitä seisoksijoita ja haahuilijoita ympärilläEi ole helppoa omistaa hieman massasta poikkeavaa autoa, sitä ei voi jättää minnekkään parkkiin rauhallisin mielin.