autoni on 230te vm87 ja ite ongelmaan,auto käynistyy kylmänä hyvin mutta esim:ko kone on kuuma sammutan hilpasen pikasesti kaupassa 5-10min tulen kaupasta kone on vielä lämmin niin koitan käynistää kone pörähtää,saa sahata ei lähekäyntiin ei,vaikka sahhaa akun tyhjäksi,muttako pistää nortin huuleen ja oottaa 5-10min pari sahausta niin avot hyrskähtää käyntiin,kylmänä ei koskaan käyny vastaavaa,ja mika asiasta tekee mielenkiintoisen vika ei ole säännöllinen voi mennä 1000-1500km toimiiko sinkeri,mutta älä huoli juuriko olet tuuditautunut että se oli vain joku ihme ohimenevä vika,sammutat auton hilpaset pikasesti pitsan tulet autolle koitat käynnistää,niin voihan p*rs**nsuti ei käynnisty vaikka sahaa ja sahaa,sivusilmällä havaitsen viereiseltä parkki paikalta perheen joka iloisesti hymyilee euro-samaran kyydistä,vedän karvalakkia syvemmälle kyllä hävettää ko pientä oravaa,no lepertely sikseen,olen vaihtanut kaikki sulakkeet uusiin,tarkistanut sytytystulpat,virranjakajankannen,sytytysjohot,ym muut johot,uus ilmansuodatin,tankissa pensaa 98e. toivottavasti saatte selvää kirjotuksesta.
Ps päättötodistuksessa äidinkieli 5,mutta hyvin on pärjätty ko autonkin on voinu ostaa itelle.eli vinkkejä kaivattais robleemaan kiitos etukäteen.
230Te ajoittainen ongelma
No huh....Dracone kirjoitti:Anna kovan ajon jälkeen turpon jäähtyä hetki tyhjäkäynnillä ennen sammutusta..


Ei vaan, vika kuulostaa vähän erikoiselta, tommoseenhan on totuttu automaattirikastimella varustetuissa kaasutinmoottoreissa, mutta itselläni ei ainakaan lukuisten K-jettien kanssa ole mitään tuommoista ollut.
Ehkä kuitenkin todennäköisesti liittyy bensansaantiin, mahdollisesti niin paljon saa liikaa kakkua jossain vaiheessa että on tulpat märkinä?
EDITS: jaa olitkin tulppia vaihdellut, eikä siinä ollut siis mitään..?
Mites bensansuodatin...onko vaihdettu?
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su 24.04.2005 23:40
Terve,
Voi hukata jostain paineet. Tällöin lämmin pensa höyrystyy putkissa ja tulee "ilma"lukkoja. Suuttimet kannattanee myös käyttää jossain Boschia ymmärtävässä paikassa. Noiden kautta voi pentsiini päästä imusarjaan ja samalla kastella tulpat.
Forte voi myös auttaa, jos suuttimissa on vain p*skaa välissä mutta jos ne ovat kuluneet, voi joutua vaihtamaan.
t.
Risto
Voi hukata jostain paineet. Tällöin lämmin pensa höyrystyy putkissa ja tulee "ilma"lukkoja. Suuttimet kannattanee myös käyttää jossain Boschia ymmärtävässä paikassa. Noiden kautta voi pentsiini päästä imusarjaan ja samalla kastella tulpat.
Forte voi myös auttaa, jos suuttimissa on vain p*skaa välissä mutta jos ne ovat kuluneet, voi joutua vaihtamaan.
t.
Risto
E500 – 211.070