Onko kenellekään tuttu vaiva; aina autoa käynnistettäessä lämmityslaitteen takaa tulee 7-8 kertaa lyhyt napsahtava ääni. Samalla puhallusteho vaihtelee. Kun nämä napsahdukset ovat ohitse lämmitys tuntuisi pelaavan ihan normaalisti. Tuntuu kuin jokin suutin liikkuisi ääri asennosta toiseen. Voiko korjata muutoin kuin viemällä Veholle jolloin solenoidin tms. vaihtaminen maksanee maltaita.
Toinen ongelma liittyy äänimerkkiin, se lopetti toimintansa. Sulakkeet on tarkastettu, onko ehdotuksia mistä alkaa vikaa seuraavaksi etsiä. Jos joutuu vaihtamaan koko ratin taakse tulevan johtosarjan maksaa kuulemma taas maltaita, sarjaan kuulemaan mukaan liittyvät jotkin ESP:N antureista. Joten onko tehtävissä jotain muutakin kuin kiikuttaa auto kiltisti Veholle, löytyykö pääkaupunkiseudulta muita Mersun sählöongelmiin perehtyneitä korjaamoja.
W203 lämmityslaite ääntelee
No mikäs siinä veholle viennissä on vikana ? =).
ettei olisi "taagi" poikki lämmityslaitteesta, haulla löytyy paljon juttua asiasta.
äänimerkistä, oletko kokeillut itse äänimerkit toimiivatko, esim suoraan syöttämällä virtaa . ?
jos ei toimi, niin testerissähän se pitää melkein käyttää.
ettei olisi "taagi" poikki lämmityslaitteesta, haulla löytyy paljon juttua asiasta.
äänimerkistä, oletko kokeillut itse äänimerkit toimiivatko, esim suoraan syöttämällä virtaa . ?
jos ei toimi, niin testerissähän se pitää melkein käyttää.
itse ajelen polkupyörällä :D