Tämän luulisi olevan vielä nättikäyntinen..
Uusi 280E
Eihän D-jetti huono ole. Vaatii vaan että kone on mekaanisesti hyvässä kunnossa ja tuon luulisi olevan....
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Katsastusmies ei sano mitään koska kyseessä on mallisarjan sisäinen muutos eli autoissa on jopa samat jarrut(200d-280e). 123 kone ei ihan heittämällä sovi 114:een koska siinäon k-jetronic jonka imusarja on erilainen kuin d-jetissä.( muistaakseni k-jetti ottaa kiinni ohjaus simpukkaan) Myös koneen korvat ovat erilaiset mutta kutospystärin korvat sopii suoraan. Olen kyllä nähnyt k-jetillä olevia tc:tä pystäreissä mutta yleensä niiden koneen asento ei ole ihan suorassa vaan niitä on kallisteltu tai yms. ja koneen korvat on tehty itse.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Fyysisesti se ei tosiaan mene ihan heittämällä, hieman vaatii sovittelua. Mutta kyllä se nyt nätisti siellä on.. D-jetillä sen saa heittämällä sinne, mutta w123:en m110:ssä on jo k-jet. Papereiden puolesta ei mitään ongelmia, tosin oma on w115 ja siihen tarvitsi vaihtaa eteen jouset ja jarrulevyt.PKivireki kirjoitti:Valaisepa Antti L. tolvanan päivää ja kerro hiukkasen millä konstilla olet saanut tuollaisen pannun mahdutettua 114 konehuoneeseen? Ja mitä katsastusmiekkonen, repikö viiksens?
Kun aikanaan ostin S123 280TEn "mutelimersun" varaosiksi ja siitä olis vielä hyvä kone tallella..
Ihan vain näin mersumiesten kesken...
w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
Eip ole, kristillisesti jaettuina palasina on hieno ja upea 280TE.ToniK kirjoitti:Oiskaan PKivireellä ko. Tekniikka myytävänä??
Oli muuten aika lailla kurjaa kun ajelin vehkeen siirtokilvillä purettavaksi. Automaatti ja kaikki..
(Muteli-mersut siis ovat huijauksina Suomeen muka korinvaihtoina tuotuja autoja; autoihin väärennettiin tilalle vanhat valmistenumerot. Kiinni jäivät ja joukko mersuja ja bemareita lähti silloisilta omistajilta alta, sillä korotetut autoverot tulivat maksuun ja autot menivät sittten totaaliseen käyttökieltoon)
Mutta kierrätettiin sitten oikein kaikki. Kaikista parasta mitä vastaan on tullut oli Webaston tekemä mekaaninen kattoluukku. Ah! Se oli mulla EX-S123 300TDssä ja suosittelen. Kesäpäivän kunniaksi Naks ja tsiuuh! ja kattoluukku oli puolessa sekunnissa auki pehmeästi ja keveästi.





