elikkä auto on mb300tdt -87.olen kuullut että jotkut ovat asentaneet katkaisimen jolla voi halutessaan kytkeä asd pois käytöstä.esim kesällä jolloin sillä ei ole juurikaan käyttöä muutakuin äkkiä rikkoo paikkoja jos innostuu vedettämään rajummin..onko kellään asiasta tietoutta?ja eikö helpommalla pääse jos vaikka nyppäsee akun takana olevat sulakkeet tahi releen pois?vai aiheuttaako se kenties järjestelmään vauriota/ongelmia?
käsitinkö oikein?että kun asd kytkee pois päältä niin perästä tulee 100%lukko?ja kun asd on päällä perässä on 30%kitkalukko?vai miten se mänee kun on tuo luistonestojärjestelmä vielä aika uusi tuttavuus.
teeski kirjoitti:käsitinkö oikein?että kun asd kytkee pois päältä niin perästä tulee 100%lukko?ja kun asd on päällä perässä on 30%kitkalukko?vai miten se mänee kun on tuo luistonestojärjestelmä vielä aika uusi tuttavuus.
Nöy. Kun ASD on "päällä" eli kolmiovalo palaa, on käytössä 100% lukko. Kun valo on sammuksissa (tai rele irti) on perästä paineet pois. Tuolloinkin jarruttavat ne ASD:n lukko-/kitkalevyt jonkin verran eli käytössä on jonkinasteinen kitkalukko (XX %).
Mikään ei tapa perää nopeemmin, kun sudittelu yhdellä pyörällä.
ASD suojaa perää, ei pääse pikkurattaat pyörimään miljoonaa...
Voimat jakautuu tasaisemmin 100% lukolla.
Sitten jos saa molemmat vetarit poikki kertanykäsyllä, niin ainakin viritys on onnistunut.