Lohkolämmitin C-sarjaan
Lohkolämmitin C-sarjaan
Onko joku asennuttanut C-sarjalaiseen lohkolämmitintä?
Mikä on moisen kustannus suunnilleen sisäpistokkeen kanssa asennuksineen?
Niin ja kysees C36 AMG
Mikä on moisen kustannus suunnilleen sisäpistokkeen kanssa asennuksineen?
Niin ja kysees C36 AMG
Viimeksi muokannut ZeZeR, Ma 24.10.2005 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
Minulla on S203 320-bensakoneella ja olisin myös kiinnostunut kuulemaan, jos hommassa jotain suuria ihmeellisyyksiä, joihin tulisi varautua. Ja jotka siis myös vaikuttavat kustannuksiin.dealer kirjoitti:En oo asennuttanut mutta oon asentanut.
Mikähän moottori mahtaa olla ceessä....
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Mikäköhan se ois c 36 AMG:ssädealer kirjoitti:En oo asennuttanut mutta oon asentanut.
Mikähän moottori mahtaa olla ceessä....


S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
- Miljoona(tuntia)
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 15.02.2004 21:20
- Paikkakunta: Vantaa
Omaani laitatin pelkän lämmityselementin paikallisella Shellillä.
50-60 eur nesteiden lisäyksineen.
Koneen oikealle puolelle,tarvitsi migiä lämmitykseen että irtosi.
Johtosarja +sisälämppäri+elementti+liitäntäjohto Motonetistä ,DEFA.
Nuo ei kovin kalliit olleet,varmaankin alle 200eur.
50-60 eur nesteiden lisäyksineen.
Koneen oikealle puolelle,tarvitsi migiä lämmitykseen että irtosi.
Johtosarja +sisälämppäri+elementti+liitäntäjohto Motonetistä ,DEFA.
Nuo ei kovin kalliit olleet,varmaankin alle 200eur.
C220 CDI vm.2000
Joo.
Normaali lohkolämmitin ja se tulee sopivasti sinne pakosarjan puolelle.
Asennusaika siinä 1.5h kieppeis ja hintaa kertyy sisätila pistokkeineen, asennuksineen päivineen joku ~200€
Letkulämmitin ois vissii kova sana, mutta hintaa sille e viä tiä.
Onko jollain semmosesta kokemusta/tietoa?!
Niin ja nuo C36AMG:hen, niinku c280:ki.
Normaali lohkolämmitin ja se tulee sopivasti sinne pakosarjan puolelle.
Asennusaika siinä 1.5h kieppeis ja hintaa kertyy sisätila pistokkeineen, asennuksineen päivineen joku ~200€
Letkulämmitin ois vissii kova sana, mutta hintaa sille e viä tiä.
Onko jollain semmosesta kokemusta/tietoa?!
Niin ja nuo C36AMG:hen, niinku c280:ki.
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
Juuei. Perhepiirin kokemusten mukaan oikeastaan ihan sieltä koko letkulämmitin, joka lämmittää siis kaksi tuumaa vesiletkua mutta ei oikeastaan mitään muuta.Mariini kirjoitti:Letkulämmitin _ei ole_ kova sana verrattuna tavalliseen lohkolämppäriin.
Dieselissä, jossa pitäisi vähän notkistaa öljykäkin että saadaan riittävästi pyörintänopeutta kylmästartissa, ihan sama onko pitänyt värkkiä roikan päässä vai ei.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Lohkolämmitin C-sarjaan
En tiedä noista sportti vehkeistä sen tarkemmin mutta 220D malliseen lohkolämppäri maksoi hieman yli 100 €, olikohan Kalix merkkinen. Muistaakseni sisäpiuha ois maksanut 80 € lisää, kallis metrihinta kaapelille ja haaraliittimelle sekä narttupistokkeelle. Tekis mieli kolvata ite metrikamastaZeZeR kirjoitti:Onko joku asennuttanut C-sarjalaiseen lohkolämmitintä?
Mikä on moisen kustannus suunnilleen sisäpistokkeen kanssa asennuksineen?
Niin ja kysees C36 AMG

Ite asennus maksoi suurinpiirtein tunnin työn nyrkkipajalalla, tuntitaksa taas riippuu aivan oven päällä olevasta kyltistä....on luokkaa 40-100 €/h, riippuen kuitista tai siitä onko kassakoneessa kuittia

Mikko Aho
C 220 D 94
C 220 D 94
Kyllä letkulämppäri on ehdottomasti paras, meinaan sellainen työkonemallinen joka kierrättää vettä moottorissa. Kierron saa aikaan eim. teettämällä lähdön moottorin tyhjennystulpan reikään ja haara alavesiletkuun. Ko systeemi esim. volvolla tehdas asennuksena. Etuna lokilämppäriin on lämpötilan tasaisuus moottorissa jolloin tiivisteitä rikkova piste lämpökuormitus jää pois. Pelkkä vastus jossain alavesiletkussa on tosiaankin aika hengetön.
Osaatko kertoa tarkemmin, mitlä valmistajalta/ millä tiedoilla tuollaista osaa kysyä?peehoo7 kirjoitti:Kyllä letkulämppäri on ehdottomasti paras, meinaan sellainen työkonemallinen joka kierrättää vettä moottorissa...
....esim. volvolla tehdas asennuksena...
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Näitähän tekevät ainakin Defa ja Calix, myytävänä meilläpäin ihan normaalisti tarvikeliikkeissä.eerola kirjoitti:Osaatko kertoa tarkemmin, mitlä valmistajalta/ millä tiedoilla tuollaista osaa kysyä?peehoo7 kirjoitti:Kyllä letkulämppäri on ehdottomasti paras, meinaan sellainen työkonemallinen joka kierrättää vettä moottorissa...
....esim. volvolla tehdas asennuksena...
JAS Jyväskylä 100 euroa
Jyväskylän Auto Sähkössä asennus maksoi 100 euroa C 230:een.