Eli ongelmana on tuo 5-vaihteinen automaatti (722.5?)
Eli P:llä ja N:llä ottaa täydet kierrokset mutta D:llä ei ota kuin n. 4000 rpm...
Pitäisi olla toisinpäin, joten mikä rele tms. ohjaa rajoitinta ja mistähän päin autoa se löytyy?
Vaihdekepin ympärys on purettu mutta ei sinne näytä tulevan kuin se S/E napin johto ja sähkövitosen johto...
Kone on m104 jos sillä nyt on merkitystä.
Automaatti ei ota kierroksia D:llä
Siis mitä v****a?!Mika.T kirjoitti:miten olet päätynyt tulokseen ettei kone kierrä yli 4000kierroksen D-päällä? Ajamalla? Mitäs jos kone ei yksinkertaisesti jaksa kiertää enemmän?. Vaikka kyllä luulis että jaksaa.
Olen ajanut autolla, mutta ei suostu kiertämään yli 4000 kierrosta deellä. P-asennossa ja N-asennossa ottaa kierrosta 7000 rpm asti, vaikka ei pitäisi?
juuri päin vastoin kuin sen kuuluisi käyttäytyä. P ja N asennossa kierrosrajoitin kuuluu toimia eli sulla on varmaan joku vaihdeasennon tunnistimen piuha väärin päin?!jorkka kirjoitti:Siis mitä v****a?!Mika.T kirjoitti:miten olet päätynyt tulokseen ettei kone kierrä yli 4000kierroksen D-päällä? Ajamalla? Mitäs jos kone ei yksinkertaisesti jaksa kiertää enemmän?. Vaikka kyllä luulis että jaksaa.
Olen ajanut autolla, mutta ei suostu kiertämään yli 4000 kierrosta deellä. P-asennossa ja N-asennossa ottaa kierrosta 7000 rpm asti, vaikka ei pitäisi?
--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--