Tuli tässä hankittua moinen laite ja nyt katsastussetä on sitä mieltä että seokset on kierroksilla rikkaalla eikä voi antaa kilpiä moisen pikkuseikan vuoksi.
Auto käy ja kukkuu niin hyvin kuin kaasaripeli voikin käydä, mutta mittarit näyttää vaan liian rikasta seosta.
Tuli tässä vaihdettua lambda ja katti mutta ei asettunut.
Kaasuttimen jalka ei vuoda eikä ole letkuvuotoja muuallakaan eli olen tässä alkanut tuumaileen että voisikohan vika olla suutinputki neula akselilla kun autolla on ajettukin jo kolmatta sataatuhatta.
Mikäli jollain olisi jotain vinkkiä, niin ottaisin mielelläni apua vastaan.
Kuluu muuten nopeasti tuo autoveropäätöksen jälkeiset 10 päivää - Huomenna viimeinen päivä saada leima tai ajot loppuu.
(maanantaina viimeinen. (laskin väärin))
124 200T -89 sähkökaasariversio katilla seokset rikkaalla
124 200T -89 sähkökaasariversio katilla seokset rikkaalla
Viimeksi muokannut Kaitsute, Su 06.11.2005 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
Idea tuokin.samih kirjoitti:Kun on 89-mallinen niin eikö tuota voisi yrittää saada kilpiin ei-vähäpäästöisenä?
Miten mulla tuli mieleen, että onkohan ilmanputsari ihan mustankarstainen -- siinä voisi periaatteessa olla syypää ylittyviin arvoihin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97