Mahlen männästä?
Mahlen männästä?
Näyttäisi käsi tuntumalla kevyemmältä.. kuin tuon 603 turbon alkup. mäntä..
Tarkotus korvata yksi Mahle alkuperäiseen mäntään.. Rassaako alakertaa ja veivejä pitemmänpäälle tuo männän paino ero...?
Ainahan se puntari ois varmempi.. mut kysympähän josko vastaavia kokemuksia löytyis:roll:
Vai uskaltaako sitä laittaa olenkaan ..
Tarkotus korvata yksi Mahle alkuperäiseen mäntään.. Rassaako alakertaa ja veivejä pitemmänpäälle tuo männän paino ero...?
Ainahan se puntari ois varmempi.. mut kysympähän josko vastaavia kokemuksia löytyis:roll:
Vai uskaltaako sitä laittaa olenkaan ..
Onkohan varmasti turbon mäntä? Vapareissa näkyy olevan Mahlen männät, mutta ainakin itselle käsiin osuneet turbonmännät ovat olleet Nural-merkkisiä. Männillä on tosiaan selvä painoero ja lisäksi muutenkin erilaisia, varsinkin altapäin katsottuna. Jos kyseessä on vaparinmäntä, en laittaisi missään tapauksessa sitä turbokoneeseen. Ja parempihan se olisi olla kaikkien mäntien suunnilleen samanlaisia, ettei ravista konetta.
Niinkuin tuolla edellä jo sanottiin, niin ei missään nimessä erlaisia mäntiä samaan koneeseen. Se painoero jo aiheuttaa sinne niin pahan epätasapainon, että saat varmasti avata koneen vielä uudemman kerran ja silloin voi vanhasta koneesta saada uuteen jopa laturin ja startin.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Ei muuta kun kaupasta hakeen digitaalista jauhopuntaria jos satu jo omistaan ja mäntiä puntaroimaan ps. en kyllä suosittele viittä grammaa suurempaa heittoa keskenään ja samalla ne kangetkin tarkistaa et mäntä/kanki yhdistelmät ovat keskenään saman painoisia....on nääs joskus tullut foortin koneen osia punnittua gramman sisään ja sit saakin laulattaa huoletta 9000....mersua ei ole vielä tosissaan viritetty
Itse tein ja säästin