moro. mulla ehkä näitä tyhmiä kysymyksiä riittää täällä foorumissa, mutta mitä teidän mielestä pitäis tehdä w124:lle että sopis laittaa takaluukkuun amg tekstin.
siis selvennän kysymystä vielä hiukan: mitä tulisi autoon laittaa jotta saisi hyvällä omalla tunolla mainostaa amg:tä takaluukussa.
eli esim. puskurit, takaspoileri, madallus ym. ym. ym. mitä sisustaan, koneeseen ja muuten koko autoon
auto siis w124 200 88 (mutta onhan se hyvä ekaksi autoksi)
jos jokin on painoonsa nähden kevyt, niin koska se on suhteessa raskas??
ei mersua voittanutta!!
w124 200 -88
Ei minun mielestä AMG-logoa kannattaisi laittaa kuin aitoon peliin... Ellei auto sitten ole viimeisen päälle hianosti rakennettu ja täyttäen suunnilleen aitoa vastaavan kriteerit.
BMW:llä tätä on hoidettu hieman erilailla, kun on korisarja ja hieman muuta M-härpäkettä niin taakse lätkäistään pelkkä ///M -logo. Ja tehokkaamman mallin erottaa sitten, kun sillä on M3 tai M5 merkki persuksissaan.
Mersulla/AMG:llä tätä erotusta kait ei ole hoidettu muulla kuin AMG-logolla!?!
Omassa 500 SECissä on 500 SEC ja AMG-logo (eri puolin tähtimerkkiä), joka sotii omaa ajatusmaailmaani vastaan ja poistuu heti kun uutta maalipintaa tulee... Suunnitteilla on kyllä paljon muutakin, mutta niistä myöhemmin, jos suunnitelmat toteutuu...
Tuossa kun ei ole kuin AMG:n jarrut, levikesarjat ja alusta! Nin ja nuo logot, joita on kylvetty yksi konehuoneeseen, yksi sisustaan ja vielä takakonttiin...
edit: en löydä semmoista kuvaa.., olen mielestäni nähnyt semmoisen luukun jossa sivultakatsoessa ei huomaa mitään erikoista. kun katsoo autoa takaa huomaa että luukkuuun on "sahattu" hirveä kolo joka on kuitenkin spoileri...
ekan nähnyt jo 90 luvun puolessa välin, Rovaniemellä.
ja toisen paaaljon myöhemmin netissä..
Sanoisin ettei kannata alkaa AMG-logoa taakse laittamaan jos ei sulla sitä aitoa ole. Vaikka auto olisi E500, ei siihen mielestäni se AMG-logo kuulu. Etenkin jonkun 200:n kohdalla naamasi näyttää tältä jos joku pyytää näyttämään konetta.
Itse olen kaikkia takakontin merkkejä vastaan. Itsellä ei ole muuta kuin tähti ja se on maximi mitä siellä saa ilmottaa. Ei sillä, että olis itellä mikään muu ku tavallinen 230, mutta vaikka olis millanen kone tahansa, ni merkkejä siellä ei kauaa roikkus.