Täytyy tätäkin soppaa pikkuisen hämmentää. Totta varmaankin nuo Transportterin T4 malin jakopää ongelmat, jos ei pidä huolloista mitään huolta. Mulla on ittellä ollut nyt 2 kpl TDI T4:sta, joista ekalla 102 hv:llä ajoin 190 tkm ja nyt olen tällä 150 hv:llä ajanut n. 200 tkm ja ainoa suurempi ongelma mikä mulla noissa on ollut, on maalivirheet, tai oikeastaan se lohkeilee irti pohjiaan myöden sekä kampiakselin alapään siiva meni tossa pari kk sitten. Mutta kaikissa näissä on omat vikansa, täytyy vain laittaa järjestykseen, minkä vian niistä haluaa itselleen. Mulla ei ole ainakaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin Vito ja TR.samip kirjoitti:Nuo Viton murheet kuitenkin vielä suht siedettäviä verrattuna esim. Transportterin jakopää ongelmiin, kun ei tiedä varmaksi kestääkö se vaihtoväliä ja jos ei kestä niin sen jälkeen Viton kannentiiviisteen vaihtokin tuntuu aika edulliselta.
Jos haluaa pakun, mitä ei paljoa tarvitse remontoida, ottaa Hiacen, mutta ajomukavuus/ketteryys on silloin pois kuvioista
Jos tilaa niin PSA konsernin tonni luokka, tai transit. Psa edullinen mutta korjaamon on syytä olla lähellä, transit on muuten vain lohduton

Renun versioista mulla ei ole mitään käsitystä, joten en niitä kommentoikkaan.
Mutta edelleen omistaja kuljettajalle, joka vähänkään haluaa kotelolta mukavuutta ja tavarankuljetus ominaisuutta, mielestäni ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa VW tai MB