Onkos täällä monta kaveria jolla on ST diisseli auto manuaalilaatikolla?
Onko jollain kierrosalueella nykimistä? Tuossa millä ajelen niin on, aivan liikaa, onko siihen ratkaisua? Herlevi varmaan tuohon jotain lääkettä tietää?
Tuossa autossa oli ZF manuaali ja se antautui, pääakseli ihan kiero, aikaisemmin kun olen muun merkkisiä autoja harrastellut niin mielestäni tuo vaihteisto näytti todella pieneltä ja kevyeltä, mikä vaihteisto on kestävä ja sopii suoraan tuohon autoon? Arvaan ettei mikään...
Mites muilla on vaihteistot kestäneet?
Sopiiko ZF:n tilalle suoraan Getraggi ilman muutoksia?
Jos jollain on jäänyt tuohon sopivaa laatikkoo nurkkiin pyörimään niin nyt tarvisi saada nopeasti lodju että sais auton taas ajoon
Onko kenelläkään mielenkiintoa muuttaa bensa w124:sta ST dieseliksi avaimet käteen periaatteella?
Sami
ST dieselin nykiminen ja voimansiirto
Tuo nykiminen on yleisesti ottaen vitsaus mersun voimansiirrossa. Mulla nyki aikaisemmin tuo auto pienillä vaihteilla, mutta kun vaihtoi uudet moottorin tyynyt, ehjät kardaaninrätit eteen ja taakse, sekä taka-apurungon etutyynyt, niin hiukan hellitti. Myös kytkinlevy voi aiheuttaa nykimistä, kun jouset kuoleentuu sopivasti. Isoilla elementeillä tuo nykiminen tuntuu vielä ehkäpä herkemmin, kuin vakiossa.
- peteracing
- Vakiokalustoa
Kaikki ketkä viitsivät auttaa kuulolle, tarvisin tuollaisen ZF:n laatikon mahdollisimman pian että saisin auton ajoon!
Suunnitelee sitten muutoksia ja hankkii osia kasaan kun auto on ajossa,
Itse olen aloitteleva mersu mies ja pyydän apua teiltä, konkareilta, te jos jotkut tiedätte mistä tuollaisen vaihteiston saa ja mahdollisimman pian!
Sami 050-3900509
Eli ZF lyhyellä kytkinakselilla!
Suunnitelee sitten muutoksia ja hankkii osia kasaan kun auto on ajossa,
Itse olen aloitteleva mersu mies ja pyydän apua teiltä, konkareilta, te jos jotkut tiedätte mistä tuollaisen vaihteiston saa ja mahdollisimman pian!
Sami 050-3900509
Eli ZF lyhyellä kytkinakselilla!