5 ja 6 pyttyset dieselit...

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Roadrunner
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: To 16.06.2005 18:43

5 ja 6 pyttyset dieselit...

Viesti Kirjoittaja Roadrunner »

noita 124 korimallin 300 diiseleitä tuntuu saavan 5 ja 6 pyttysinä ni selvittäkää tyhmälle et mitä eroi nois nyt on ja missä vuosimalleis mitäkin konetta nyt sit on...
Väisänen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 415
Liittynyt: La 13.12.2003 14:50
Paikkakunta: Jämsä.

Viesti Kirjoittaja Väisänen »

300D 124:set on 6 pyttysiä kaikki. 250 on viitoskone.
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

123-korissa 300D oli viisipyttyinen.
1991 420 SE
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

eli korimalli w124:ää saa 200d, 250d, ja 300d. 200d on 4 pyttynen, 250d on 5 pyttynen ja 300d on 6 pyttynen. sit on tää w123 sitä saa 200d 240d 300d ja ehkä viä muillakin diiselikoneilla, mutta kuitenkin w123 200d on 4 pyttynen ja 300d on 5 pyttynen. noista w123:n muista koneista en tiedä. w123 240d tais olla kans 4 pyttynen. ja w201 saa 200d ja 250d , samat koneet kun w124:ssä. helpottiko?
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Miika H.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: To 20.11.2003 12:47
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Miika H. »

Sitten sekaannusta aiheuttavat USA-mallit: 300 D 2.5 Turbo etc.
Vastaa Viestiin