Mistä voisi löytyä uusi kuskinpenkki (väri sininen) W124 4d 200D -90.
Verhoilu on mennyt kuskin penkistä rikki, ja penkki on "vähän"
kulunut, kannattaako verhoilla vanha penkki ja ostaa uusi runko.
Onko kokemuksia uudelleen verhoilusta, mitä maksaa.
Käytetyt penkit tuntuvat olevan aika kalliita.
Mistä uusi kuskinpenkki
-
- Sisäänajossa
Re: Mistä uusi kuskinpenkki
Minulla on sama ongelma ja lisäksi selkänojan säätö rikki, joka ei minua sillensä haittaa, mut emäntää se haittaa kun ei tahdo nähdä ratintakaa mitään! Ja minullakin on väri sininen! (w124 sedan 250D -89)dieselonpop kirjoitti:Mistä voisi löytyä uusi kuskinpenkki (väri sininen) W124 4d 200D -90.
Re: Mistä uusi kuskinpenkki
Löytyy sininen W124 korisen sisustus, kuskin penkissä tuo peruskuluma ja taisi olla yksi jousilenkki poikki mutta selkänoja toimii ja ihan OK: lisäksi siinä ortopedi säätö moottorilla jonka säätöyksikkö tulee tuohon turvavyön lukon ympärille.
Koko setti klaukkalassa. Kuskin penkissä tosiaankin tuo repeymä siinä vasemman lonkan kohdalla
. Muuten taka-penkit ja etupenkit saa vaahtopesulla hyvännäköisiksi.
Hae koko setti ja verhoiluta kerralla kaikki ja aja samalla aikaa vielä vanhalla.
Pois haku hintaan kaikki taka niskatukineen vielä 310 euroon.
erillisinä:
takapenkki kokonainen niskatukineen 100
apparin penkki 110 egeä toimivalla penkin lämmittimellä joka idiootti vain katkaissut johdon aikoinaan mutta toimii
kuskin penkkki 120 egeä sama vika kun tuossa apparin penkissä lämmityksen johdon suhteen toimii mutta tuota piuhat katkaistu. Itse hain romikselta vastaavast tuon liittimen ja sieltä piuhat poikki ja sokeripala väliin. lisäksi tähän tulee tuo ristiselän säätö. penkissä myös etureunan korkeuden säätö mutta vaatii hitsauksen kiskostoon koska kiinteästi kiskossa kiiinni ja penkissä rulla jolla nosto ja lasku, toimii
t. petri
+358 40 447 2991

Koko setti klaukkalassa. Kuskin penkissä tosiaankin tuo repeymä siinä vasemman lonkan kohdalla

Hae koko setti ja verhoiluta kerralla kaikki ja aja samalla aikaa vielä vanhalla.
Pois haku hintaan kaikki taka niskatukineen vielä 310 euroon.
erillisinä:
takapenkki kokonainen niskatukineen 100
apparin penkki 110 egeä toimivalla penkin lämmittimellä joka idiootti vain katkaissut johdon aikoinaan mutta toimii
kuskin penkkki 120 egeä sama vika kun tuossa apparin penkissä lämmityksen johdon suhteen toimii mutta tuota piuhat katkaistu. Itse hain romikselta vastaavast tuon liittimen ja sieltä piuhat poikki ja sokeripala väliin. lisäksi tähän tulee tuo ristiselän säätö. penkissä myös etureunan korkeuden säätö mutta vaatii hitsauksen kiskostoon koska kiinteästi kiskossa kiiinni ja penkissä rulla jolla nosto ja lasku, toimii
t. petri
+358 40 447 2991
karjis kirjoitti:Minulla on sama ongelma ja lisäksi selkänojan säätö rikki, joka ei minua sillensä haittaa, mut emäntää se haittaa kun ei tahdo nähdä ratintakaa mitään! Ja minullakin on väri sininen! (w124 sedan 250D -89)dieselonpop kirjoitti:Mistä voisi löytyä uusi kuskinpenkki (väri sininen) W124 4d 200D -90.

Kannattaa verhoiluttaa. Itse teetin kuskin penkin uusiksi. Rikkinäinen osa kankaasta uusittiin mesen alkuperäisellä kankaalla ja toppaus uusiksi istuimesta. Verhoilija purki ja kasasi koko synsteemin, kun vein irrotetun penkin verstaalle. Hinta ~145 euroa.
Muut penkit irroitin ja pesin mäntysuovalla. Kuivatus saunan lauteilla about 80 asteen lämmössä vajaa vuorokausi.
Hyvä tuli. Vaimokin huomasi, että autossa on jotain uutta.
Muut penkit irroitin ja pesin mäntysuovalla. Kuivatus saunan lauteilla about 80 asteen lämmössä vajaa vuorokausi.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
verhoilusta
Joo toi tekee ihmeitä. ainoa ongelma on mikäli pitää ottaa käytöstä auto tuon takia. itte hommasin setin jonka korjasin ja verhoilututin ja sitten paikoilleen. ja nyt tämä mun vanha tarkoitus panna samalla tavalla kiertoon.spede10 kirjoitti:Kannattaa verhoiluttaa. Itse teetin kuskin penkin uusiksi. Rikkinäinen osa kankaasta uusittiin mesen alkuperäisellä kankaalla ja toppaus uusiksi istuimesta. Verhoilija purki ja kasasi koko synsteemin, kun vein irrotetun penkin verstaalle. Hinta ~145 euroa.
itse en pysty olemaan ilman auto duunin takia ja tämä oli ainoa vaihtoehto.
t. petri
- j.s.lehti.
- Mersumies
Kuskin penkin Verhoilu
Kyllä tällaisen penkin korjattua saa joko kokonaan tai osittain niinkuin yleensä ja saa vahvistettua Tällainen osittain verhoilu ja vahvistus maksaa noin 150€ Verhoiluliike J lehti Salo