Piti tänään viedä leimalle, mutta eipäs onnistunutkaan!

Tarina menee kokonaisuudessaan näin:
Menin koeajamaan auto, koeajolla pensa loppui, ja auto sammui "tököttäen"
No, lisää pensaa tankkiin, kone lähtee iloisesti ja toimii hyvin.
Autolla tuli ajoa n.100 km, jonka aikana ei käyntihäiriöitä.
Tämän jälkeen siirsin mesenaatin korjaamolle, jossa oli tarkoitus hitsauttaa alatukivarsi, korjata jarrut, paikata pensavuoto ja muutenkin vähä kattella.
Tänää homma oli sitten korjaamolla valmis, ja minä onnellisena sinne mielessäni ajatus katsastaa auto samantien.
Korjaamolla ilmeni pieni ongelma - moottori ei enää käynyt kunnolla!
- Auto sammuu samalla tavalla "töksöttäen", kuin pensan loppuessa(se oli tosiaankin ihan kuiva se tankki silloin koeajon aikana, joten vertaan ny siihen), aivan kuin se ei saisi polttoainetta siis.
-Moottorin käydessä on paine ruiskulle menevässä letkussa korjaamon mittarin mukaan 7 bar tai yli(mittari oli kokolailla tapissa, eli ympäri), Mitattu kytkemällä bensanpainemittari ruiskuun menevän polttoaineputken "väliin".)
-Suodatinpönikkä kokeiltiin vaihtaa tuloksetta(se hopeinen putkula sieltä bensapumpun vierestä). No onpahan nyt uusi

-Tankin ja pumpun välinen letku on uusittu, ja voidaan olettaa tiiviiksi.
-Polttoainetta ei suihkua mistään kohtaa putkea pihalle.
-Kone lähtee helposti käyntiin, jahka avainta kääntää kerran/pari on/off
-Pumppu surahtaa avaimen kääntyessä, ja sammuu sen jälkeen(jos moottori ei käy)(niinkun pitääkin)
-Pumppu pyörii moottorin käydessä(paineetkin oli sen >7 bar)
-Pumppu sammuu moottorin sammuttua(niinkun pitää)
-Kone käy tyhjäkäyntiä noin 30 sekuntia- 2 min, jonka jälkeen: sammuu
-Aluksi kone toimii ihan normaalisti
-10 sekunnin kuluttua koneelta tuntuu loppuvan soppa, ja se ei ota kierroksia, pätkii ja töksöttää jos kaasua painaa
Missä vika?
Miten etsin vian?
Kuka etsii vian? (Kouvolassa päin)
Miksi, oi luoja, miksi?
Moottori on siis tuon näköinen(pahoittelen kuvan tasoa!)
