No ammattiin liityen tämä tietysti olisi...Kun noita raatoja tulee pestyä lähes päivittäin.
Niin se nykysuola on muuten sitten todella lujaa tavaraa.Se on lähes joka kerta melkein poltettava autopesuaineet kiinni maalipintaan eli antaa vaikuttaa niinkauan että vesi haihtunut tästä shamppoosta(vesi+pesuaine).
Silloin kun sen on antanut kunnolla muhia, toivoa voi olla sen irtoamisesta.Ja sen jälkeen huolellinen
Painevesi huuhtelu helmoihin.
Jonka jälkeen myös huolellinen shamppoo-sienipesu
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
siinä parhaiten toimii ne ns.vahashamppoot.
Ja lopuksi kun kuivaat autoa yleensä näkee mihin sitä on jäänyt.Ja usein käytetään myös liuotinta siinä esihuuhteluissa mutta kandee vaan levittää luikkaria siitä kykilinjasta alespäin mikä just jää siihen möhnän alle
Tällä välttää sen vahan irroituksen.Ja vahata ei voi koskaan periaatteessa liikaa:eli aina pieni vahapinta kuin mahollista talvisin..Ja kun noi nykyajan nestemäiset vahat on viel suht helppoja levittää ja työstää
Näin sen työni puolesta teen.Ja oikeassa ja hyvin sen
Benzo kiteytti:
Ja hyöty on kuitenkin aika lyhytaikainen, kahta autoa kun puurrat vuoron perään, niin joskus tulee mieleen että olisiko sitä parempia harrastuksia Laughing
Että näin...Ei muutakuin antoisia autonpesuhetkiä teillekin, kyllä sitä joku arvostaa että jaksaa puurtaa näiden romujen kimpussa..
T:yko h
Ps.EPK tuu käymään meil ni katotaan jos keksittäis niihin jotai
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)