Kaverilla oli kesken ajon laturinpultti löysälle nakannu.--->> hihna irti..
Eihän siinä laturi irti ,auki ja uus kiila tilalle.
Ku alko kasaan ja hihnaa laitto paikalleen niin ei enää sopinukkaan siihen.
Hihna menee ihan oikein joka paikasta ja laturiakin on löysätty yms..
Mutta ei vain mene..
Mulla oli kesällä kans samankaltaisia ongelmia..
Elikkä paikalleen saamisen kanssa ainoaksi vaihtoehoksi jäi laittaa ohjaustehostimenpumpun päälle hihnaa niin paljon ku saa ja kaveri pyöräyttää konetta.. Nii se on ainakin ihan hyvin mulla toiminu....
mut eikö siihen tosiaan ole ,muuta keinoa ku tollanen "pakottaminen"???
Moniurahihnan sovitus 300d ja 300 tdt ??
tiietään..
olen vaihtanukkin sillon kesällä omaan autoon lähes kaikki kiristimeen liittyvät osat (iskarin, kiristimen, rullan) Mut ei näy olevan vaikutusta vaikka kuin löysällä olis..
Ja hihna menee oikeaa reittiä pitkin?
OT:n pumppu,vesi pumppu,laturi,kiristimen ympäri,kampiakselille siitä OT pumpulle? Näin minulla ja hihna irtoaa kädenkäänteessä kun irrottaa sen jousenkiristimen yläpään pultin. Tämä nopeasti kirjasta katsottuna, seuraavaksi menen ulos Mersun pellin alle möyrimään jos olen väärässä...
OT:n pumppu,vesi pumppu,laturi,kiristimen ympäri,kampiakselille siitä OT pumpulle? Näin minulla ja hihna irtoaa kädenkäänteessä kun irrottaa sen jousenkiristimen yläpään pultin. Tämä nopeasti kirjasta katsottuna, seuraavaksi menen ulos Mersun pellin alle möyrimään jos olen väärässä...

Oho..
Ei hän se ollu sit oikein menossa..
vaan meni kaverin että mun autossa suoraan vesipumpulta kiristimelle ja sit vasta laturiin.(olin vasta 10 tkm ajellu sillain
) Saihan sitä sit sillo väkertää paikalleen ja kun nyt meni oikein ni ei koko hommassa 10 min kauempaa menny. et semmosta.. Mutta kiitoksia erittäin paljon sinulle Väisänen