kojelaudan irroitus sl -73
kojelaudan irroitus sl -73
Kojelaudan yläosa on kunnostuksen tai vaihdon tarpeessa. Kuinkahan paha on irroittaa ja olisko hyviä neuvoja? Lämmityslaitteen vipuja tarvitsisi myös tutkia siksi olisin irroittamassa kojelautaa. Ja jos jollain on myytävänä ehjä kojelautan yläosa niin kiinnostaa, oman väri on beige, mutta maalata kyllä voi jos on erivärisiä. Tai jos joku on verhoillut onnistuneesti niin se kiinnostaa myös. Uuden hinta taitaa mennä ohi budjetin.
MB SL 450 -73, museorekisterissä
MB W210 E430 T
MB W210 E430 T
Kojelaudan halkeamat on yleinen vika, varsinkin Kalifornian auringossa paahtuneissa ksilöissä. Helposti tulee lisää vaurioita kojelautaa irti repiessä.
Itse laitoin Dashcover-muovikuoren, hinta noin 80 USD. Näkyy hyvin kuvassa, ei vielä edes kiinni.

Jätän mustaksi koska haen -89 mallin ulkoasua. Voihan tuollaisen maalatakin niin passaa museoautotarkastukseen.
Lämppärin sätimiin pääsee käsiksi ilman kojelaudan irrotusta, kuvassa näkyvän mustan levyn irrotus riittää.
Itse laitoin Dashcover-muovikuoren, hinta noin 80 USD. Näkyy hyvin kuvassa, ei vielä edes kiinni.

Jätän mustaksi koska haen -89 mallin ulkoasua. Voihan tuollaisen maalatakin niin passaa museoautotarkastukseen.
Lämppärin sätimiin pääsee käsiksi ilman kojelaudan irrotusta, kuvassa näkyvän mustan levyn irrotus riittää.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Tesla MYLR -24
Tuleeko tuo Dash cover entisen päälle vai tilalle, näyttäisi ihan hyvältä? Ja mistä saa ostettua, kelpaa kyllä tuohon hintaan. Läppärin lämminilmaluukun liikkumistä estää joku, ei näy tuosta keskikonsolin aukosta. Ihan kuin läpän välissä olis jotain tavaraa. Minun auto on juuri tuollainen auringon polttama, kaikki muovi ja kumi osat on enemmän tai vähemmän kovettuneita.
MB SL 450 -73, museorekisterissä
MB W210 E430 T
MB W210 E430 T
Dashcover liimataan alkuperäisen päälle, siitä saa ihan siistin.
Muistaakseni itse ostin Dash Coverin Milleriltä USAsta, en ole nähnyt myynnissä Euroopassa. Näkyy olevan hintaa 89 USD tällä hetkellä.
http://www.millermbz.com/monthly-specials.html
Muistaakseni itse ostin Dash Coverin Milleriltä USAsta, en ole nähnyt myynnissä Euroopassa. Näkyy olevan hintaa 89 USD tällä hetkellä.
http://www.millermbz.com/monthly-specials.html
Matti
Tesla MYLR -24
Tesla MYLR -24