W210 -99 päivitys

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Tarmo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Tarmo »

Oman väykyn päivitys on ollut myös mielessä.. mutta noiden eri pajojen setit maksaa aika pirusti ja tuuningvessaa en Mesestäni halua, joten olkoon noin kun nyt on.
W463
maxy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja maxy »

Ei muuta kuin antaa tuningkärpäsen hieman puraista niin kyllä se siitä lähtee! Tärkeintähän on erottua massasta! 8) Kyllä siitä omasta autosta itsekin hyvännäköisen saa, kun maltilla ja hyvistä materiaaleista tekee... Ei aivan kaikkea voi itse tehdä, mutta yllättävän paljon kuitenkin! Yrittämään vaan :D

T: Maxy
KOS
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja KOS »

Juhis. kirjoitti:Varsin mielenkiintoinen projekti, sattuneesta syystä. :wink:

Etupuskuri on ainakin mukavan erilainen, jouduttu katkaisemaan keskeltä, ja jättämään yläosa pois, kaikkihan käy kun pistää käymään. Mulla on kanssa varastossa tuollainen uudenmallinen puskuri odottelemassa, mutta löytyi sitten myös kuituinen "fakelift"-puskurinjatke, niin varmaan tulee laitettua se.....kuhan joskus olisi aikaa. :lol: Joten jos jolllain tarvetta puskurinaihiolle, niin saattaisi olla ylimääräisenä. Pitäisi laitella joskus myyntiin.

Toivonmukaan takavalot sopii hopeanväriseen autoon.
Pistähän kuva tuosta feislifit jatkeesta!!!
Mulla kans uudenmallin etupuskuri oottamassa isnpiraatiota mut ei oikeen heittämällä istu.......

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

KOS kirjoitti:
Juhis. kirjoitti:....löytyi sitten myös kuituinen "fakelift"-puskurinjatke, niin varmaan tulee laitettua se....
Mulla kans uudenmallin etupuskuri oottamassa isnpiraatiota mut ei oikeen heittämällä istu.....
Eipä ole verkossa kun sovituskuva, löytyy tuolta hautautuneesta projekti-topicista. Nyt etupuskuri paikallaan, helmat ja takapuskuri taitavat odottaa kevättalvea.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
maxy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja maxy »

KOS kirjoitti:
Mulla kans uudenmallin etupuskuri oottamassa isnpiraatiota mut ei oikeen heittämällä istu
Mikäs siinä vastustaa?? Itsellä meni lähes bolt-on! Lamppujen välinen muoviosa poikki ja lampunpesijöiden luukut umpeen niin kyllä mennee..

Kiinnityskohdat ainakin on oikealla kohdalla! Toki saisi tehtyä niilläkin (luukuilla ja välipalalla) sopivaksi, mutta ehkä vaikeampaa.. No kaikkihan menee kun sovittelee aikansa! :lol:
KOS
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja KOS »

Juhis. kirjoitti:
KOS kirjoitti:
Juhis. kirjoitti:....löytyi sitten myös kuituinen "fakelift"-puskurinjatke, niin varmaan tulee laitettua se....
Mulla kans uudenmallin etupuskuri oottamassa isnpiraatiota mut ei oikeen heittämällä istu.....
Eipä ole verkossa kun sovituskuva, löytyy tuolta hautautuneesta projekti-topicista. Nyt etupuskuri paikallaan, helmat ja takapuskuri taitavat odottaa kevättalvea.
Paljon maksoi tuo alaosa..??
Missähän noita myytäis..??

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
KOS
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja KOS »

maxy kirjoitti:KOS kirjoitti:
Mulla kans uudenmallin etupuskuri oottamassa isnpiraatiota mut ei oikeen heittämällä istu
Mikäs siinä vastustaa?? Itsellä meni lähes bolt-on! Lamppujen välinen muoviosa poikki ja lampunpesijöiden luukut umpeen niin kyllä mennee..

Kiinnityskohdat ainakin on oikealla kohdalla! Toki saisi tehtyä niilläkin (luukuilla ja välipalalla) sopivaksi, mutta ehkä vaikeampaa.. No kaikkihan menee kun sovittelee aikansa! :lol:
No just tuo lamppujen välinen muovi....
Aattelin aluksi et oisin vaihtanu konepellin, lokasuojat lamput mut tulee "aika" kalliiksi...

Ja sit ku tuli laitettua tuo satakaksnelonen niin siihen on menny aika (ja rahat)

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

KOS kirjoitti:
Juhis. kirjoitti:Eipä ole verkossa kun sovituskuva, löytyy tuolta hautautuneesta projekti-topicista.
Paljon maksoi tuo alaosa..??
Missähän noita myytäis..??
Valitettavasti en tiedä missä noita myydään, itse löysin Mersufoorumin myyntipalstalta. :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955