300 D mesen turbotus

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
amisdezzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 05.12.2005 13:40

300 D mesen turbotus

Viesti Kirjoittaja amisdezzi »

mitä tarvitsee 300D -84 mesen turbottamiseen ja noin mihin hintaan? miten halvalla onnistus halvimmillaan? :lol: laittakaa jos jollakin on turbo projektin vaiheet kuvittain ni tänne :wink: ja siis mielellään turbotus yksinkertaisimmillaan vielä ku ekaa kertaa tässä tehdään :lol: :D
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12823
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

tervetuloa foorumille!

ei muuta kun alat tunteella lukemaan turbo palstalla olevia topikkeja, saat kysymyksiisi kaikki vastaukset ja enemmän :wink:
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: 300 D mesen turbotus

Viesti Kirjoittaja veskola »

amisdezzi kirjoitti:miten halvalla onnistus halvimmillaan? :
Kannattaa vähän kertoa ja kuvata millaista hommaa itse pystyy ja on valmis tekemään vai onko tarkoitus tehdä bolt on viritys vai jopa teettää se bolt osuuskin. Saa paremmin vastausta kun on jokin konkreettinen ongelma, johon haluaa lisätietoa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Venytä hommaa johonki ens syksyyn nii multa varmaa joutais nykyiset turbo osat :lol: . Halvimmillaan about pikku turbo n.300e, pako ja imusarjat itse tehden n.50e, pakoputki itse tehden n.100e, ja muut tilpehöörit n.100e. Tuohon hintaan saa tosiaan tehä kaiken ite ja jos osaa kauppoja hieroa nii voi päästä VÄHÄ vielä halvemmalla, mutta toisaalta tuolla budjetilla ei vielä mitään rakettia pysty tehä, pientä piristystä saa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
amisdezzi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 05.12.2005 13:40

Viesti Kirjoittaja amisdezzi »

siis kaikki "osaan" tehdä itse, ei pitäisi olla siitä kiinni :) myös jonkinlainen sorvaus mahdollisuus on, eli pientä onnistuu jos tarvii, myös purkaamo tavarat onnistuu :wink:
Antti M. kirjoitti:Venytä hommaa johonki ens syksyyn nii multa varmaa joutais nykyiset turbo osat :lol: . <...>
tartteisin ennen kevättä osat kun kesäksi ajattelin baanalle lähtee :D mutta muuten kiitos tarjouksesta :)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tuossa on tuo ilmoitus ahtamisprojekteista, sieltä voisi suositella iltalukemiseksi vaikkapa JP74:n projektia jossa ahdettiin vapari nelisylinterinen. OM603 tehdään aivan samalla lailla, ainostaan rahaa kuluu hieman enemmän pumppu yms hommiin, mutta antaa se sitten loppupelissä hieman enemmän vastinetta.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

veskola kirjoitti:Tuossa on tuo ilmoitus ahtamisprojekteista, sieltä voisi suositella iltalukemiseksi vaikkapa JP74:n projektia jossa ahdettiin vapari nelisylinterinen. OM603 tehdään aivan samalla lailla, ainostaan rahaa kuluu hieman enemmän pumppu yms hommiin, mutta antaa se sitten loppupelissä hieman enemmän vastinetta.

HARMI että tuolta sivulta on poistunut tuo Mauri H:n topikki...!!!!!!
:-(

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Vuosimallista päätellen tässä on projektiksi tarkoitus ottaa OM617. Mutta perusideahan on sama senki turbotuksessa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Vastaa Viestiin