mittariston kromirenkaat W126:seen

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
MikaVeee
Mersumies
Mersumies

mittariston kromirenkaat W126:seen

Viesti Kirjoittaja MikaVeee »

Tilasin saksasta kromiset mittariston kromirenkaat, 25€ postikuluineen.
Näytti olevan hemmolla myynnissä myös muihin meseihin noita
rinkuloita.

Tässä heppulin yhteystietoja jos joku haluaa tilata/kysellä:

http://feedback.ebay.de/ws/eBayISAPI.dl ... 79&frm=284

Mika V

Harmi vaan etten ymmärrä saksaa..noi masennusohjeet kun oli
saksaksi..
Ex monta W-kirjainta.
Boogie
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Joko laitoit nuo rinkulat . . .

Viesti Kirjoittaja Boogie »

...paikoilleen ja miten onnistuit ??? :D

Itse ajattelin josko hommaisi sellaisen puisen zebrano taustan mittaristoon mutta silloin lienee pakko saada etulasi irti ja mites sen sitten onnistuu ehjänä pitämään :shock:

Mittaristo itsessään on iisi irroittaa ja purkaa mutta se ei paljoa tossa kohtaa auta :?
Kaapo
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Onkos missään kuvaa, miltä moiset näyttävät paikoillaan ollessaan?

Edit: Juu, löytyi jo, kun noita ilmokkeita kelasi vähän alaspäin.

Kuva
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Kuujalka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kuujalka »

ryökäle ei tuo sakemannien kieli oikeen taivu.. jos joku vielä meinaa tilailla tuolta niin olisin valmis tulemaan kimppaan koska tosiaankin itse en saa tuolta sivuilta irti höykäsen pöläystä!! ja olikos siellä w124:seen mitään tilpehöörejä???

jo valmiiksi kiittäen..
Boogie
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Kuujalka kirjoitti:ryökäle ei tuo sakemannien kieli oikeen taivu.. jos joku vielä meinaa tilailla tuolta niin olisin valmis tulemaan kimppaan koska tosiaankin itse en saa tuolta sivuilta irti höykäsen pöläystä!! ja olikos siellä w124:seen mitään tilpehöörejä???

jo valmiiksi kiittäen..
No juu kato :D Klikkaa vaikka tuohon http://stores.ebay.com/Autoexperten-Sho ... 3a45QQtZkm niin siinä on yks sakemanni huutokauppias joka myy tätä pikkutilkettä aika lailla mersuihinkin . Mulla on ainakin just nytkin huuto päällä sieltä zebrano mittaritaustaan ja kromirinkuloihin joten saapi kattoo kuinka äijän käy :shock:

"Store Search" lootaan kirjoitat vaikka w124 ja painat "search" nappulaa niin sieltä varmaan pamahtaa kaiken maailman härpäkkeitä .

Yhtä kaikki kun meet vaikka tuohon http://motors.ebay.de/ ja siinä olevaan tyhjään lootaan kirjoitat w124 ja painat "finden" namiskaa niin varmaan tulee tauluun runsaat kolmetuhatta kyseiseen kärryyn liittyvää artikkelia .

Tuotteet missä lukee "Sofort Kaufen" tai "Sofort Neu" on ostettavissa hintaan suoraan mikä siinä näkyy eli ei tarvitse venata kaupan päättymistä vaan saat tosiaan heti raapaistua roippeet itsellesi .

Maksutavat on PayPal mikä sitten raapaisee Visalle tai jollekin muulle luottokortille ostoksesi tai normaali ulkomaan pankkisiirto .

Tietty tuossa hieman on hyvä kuitenkin käydä tuota kirjeenvaihtoa ihan meilitsekin myyjän kanssa että saadaan rahti/postihinnat sovituksi jne jne ellei niitä ole selkeesti erikseen myytävässä artikkelikuvauksessa ilmoitettu .

Mut jos mulle nyt jää tuolta kiinni nuo rinkulat ja zerbano tausta niin voin sitten koittaa myyjän kanssa tingata muutakin siihen mukaan jos jotain haluat niin säästetään varmasti ainakin postimaksuissa ,ellet nyt jotain moottoria tai vaihdelaatikkoa sieltä tilaa... :wink:
MikaVeee
Mersumies
Mersumies

rinkulat

Viesti Kirjoittaja MikaVeee »

Höhöö, rinkulat on vielä komiasti hyllyllä, eli masentamatta !
Jos ne jo ens vuonna ehtis....
Jos joku viittii laittaa masennusohjeet tänne joka on raapaassu tollaset paikoillensa niin olis kiva !
Tässä hermannin mailiosote miltä voi rinkuloita tiedustella:
dirk at patina-fahrzeugteile.de
Ja heppu puhuu siis lontoon kieltä.
Tossa yllä tulikin hyvin noita kaupankäyntivinkkejä.
Itse olen maksanut noi maksut aina pankkisiirtona, ne käy näpsäkästi
suoraan nettipankista, kannattaa vaan muistaa kysyä iban ja swift/bic numerot...

Kaupankäynti on melkoosen helppoa tänä pänä eli sinne sekaan vaan :)
Ex monta W-kirjainta.
Kuujalka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kuujalka »

Boogie kirjoitti: Mut jos mulle nyt jää tuolta kiinni nuo rinkulat ja zerbano tausta niin voin sitten koittaa myyjän kanssa tingata muutakin siihen mukaan jos jotain haluat niin säästetään varmasti ainakin postimaksuissa ,ellet nyt jotain moottoria tai vaihdelaatikkoa sieltä tilaa... :wink:
samat tuotteet itseäkin kiinnostaisivat.. jatketaan juttua jos pääset kaupantekoon!!
Boogie
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Toki , tieysti näissä asioissa kandee tukea myös mersufoorumista tuttua nimimerkki "japi":a jolta löytyy vastaavia ehostuskikkaroita eri mersuihin runsaasti ja vielä hyllystä takuiden kera . :wink:
PM
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja PM »

Ja tuossa (Euroopan) PayPalissa toimii myös Visa Electron, joita jaellaan kaikille persaukisillekin. :lol: :oops:
Vastaa Viestiin