Paljonko tehoa 7mm elementeillä?
Paljonko tehoa 7mm elementeillä?
Moi paljonko suurin piirtein on mahdollista saada lisä tehoa 7mm elementeillä auto on 300d -87 automatic
Ei ollut mitään muita muutoksia ku Mynädieselin kädenjälkiepk kirjoitti:180 heppaa taitaa olla penkitetty 7 tapeilla. En tiedä oliko muita muutoksia...

MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
200 hv menee vielä jotenkin 2,5 tuumaisen läpi, lähinnä siinä alkaa kiusaamaan konetta liian ahtaalla putkella, ja muutenkin on räyhäkkäämpää ajaa vähän väljemmällä putkella.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Jos kaks satkusta irtoaa 100+ kaakkia 7mm tapeilla, ehkä 150++ hepoa on todellakin todellista 3 litrasesta.
Viimeksi muokannut Haisuli, Pe 16.12.2005 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Kaikki ei tarvi joulupukkia tähän asiaan... Eikä mitään herneitäPP D kirjoitti:Kuka vielä uskoo joulupukkiin??
Käytäppä penkissä ja laita laput näytille

MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
PP D kirjoitti:Kuka vielä uskoo joulupukkiin??
Käytäppä penkissä ja laita laput näytille
kannattaas toivoa pukilta paremmat vehkeet niin sais ruokittua jokaista kuudesta tasapuolisesti ettei tuu riitaa, se on ikävää kun naapuri saa yltäkyllin ja ite ei mitään...
ja se muuten tulee kalliiksi, siitäkin on laput jotka vois laittaa näytille
Viimeksi muokannut Stonehead, La 17.12.2005 00:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Tulevaisuuden Bussikuski
Ei noilla elementeillä hyötysuhde ainakaan laskejartuo kirjoitti:Se kulutus jäi vielä aukieli paljonko 200 ja 300nen kuluttaa 7mm elementeillä
![]()

"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
No tätä... Tätä... Aina pitää periaatteesta olla vastaan... Mitään ei voi uskoa suosiolla, varsinkaan jos joku muu ku ite on tehny jotain... Ei uskois... Nyt saa imuroida niitä herneitä jos siltä tuntuuStonehead kirjoitti:PP D kirjoitti:Kuka vielä uskoo joulupukkiin??
Käytäppä penkissä ja laita laput näytille
kannattaas toivoa pukilta paremmat vehkeet niin sais ruokittua jokaista kuudesta tasapuolisesti ettei tuu riitaa, se on ikävää kun naapuri saa yltäkyllin ja ite ei mitään...
ja se muuten tulee kalliiksi, siitäkin on laput jotka vois laittaa näytille


MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi
Mutta eihän se syö sen enempää mitä sille annat... Saattaa kulutus kasvaa ehkä kiihdyttäessä, mutta jos ajat jotain 100 km/h niin sehän on rauhallista körröttelyä... Itelläki vaihdettu pumppuun elementit isommaks ja kulutus ei kasvanut, vaan teho. Se pumppu putsataan ja huolletaan niin usein kulutus laskee kun elementit kasvaa tai jotain...
Nyt on paineet melkein 1 ja on vähän vaikeuksia pitää lapasessa maantiellä vaikka onkin hiukan liukas. Itse olen ainakin tyytyväinen elementtien vaihtoon vaikka ei ollut mikään halpa reissu.

Nyt on paineet melkein 1 ja on vähän vaikeuksia pitää lapasessa maantiellä vaikka onkin hiukan liukas. Itse olen ainakin tyytyväinen elementtien vaihtoon vaikka ei ollut mikään halpa reissu.
W201 2.5 Turbo Diesel -88
Autohan on s124 300d, eli vapari farkku. Eipä tuo elementtien vaihdoin jälkeen kulutus juuri kummentunut, kaasujalka on sen verran raskas
Olen ajanut sinne 8aan litraan 100km noilla 7mm tapeilla. Joskus todella harvoin lähemmäs 7 litraa. Nyt talvella vie 10l/100km, johtuen webaston päivittäisestä käytöstä ja tyhjäkäynnistä.
Kyllä se vie reilusti yli 10 jos alkaa kaasu pohjassa ajelemaan, kulutuksen voi todeta taakse jäävästä savupilvestä
Poliisi sedät ei vain tykkää jos ajaa 200 km/h tutkaan, sekin tuli todistettua.
Kyllä auto on kuin eri maailmasta noilla isoilla tapeilla, vääntö kasvoi huomattavasti ja kaasua ei todellakaan tarvi survoa pohjaan enää nykyisin.
Penkissä en ole vieläkään käyttänyt, mutta sekin on tarkoitus tässä tehdä........

Kyllä se vie reilusti yli 10 jos alkaa kaasu pohjassa ajelemaan, kulutuksen voi todeta taakse jäävästä savupilvestä

Kyllä auto on kuin eri maailmasta noilla isoilla tapeilla, vääntö kasvoi huomattavasti ja kaasua ei todellakaan tarvi survoa pohjaan enää nykyisin.
Penkissä en ole vieläkään käyttänyt, mutta sekin on tarkoitus tässä tehdä........
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900