Tässä kun on ollut projekti menossa jo vähän pidempään, tuli unohdettua ( purkuvaiheessa ei ollut digikameraa ) joitakin juttuja: mahtaisiko kukaan tietää / muistaa miten ne kaksi n 60 cm mittaista 15 mm levyistä metallipantaa, joihin on huopa liimattu pannan toiselle puolelle, ja joiden toisessa päässä on soikea pultinreikä paksumassa platassa ja toisen pään platta on taivutettu ikäänkuin koukulle, niin että mistä mihin kulkevat. reikäpää tulee epäilemättä keskitunenlin etuosassa, etujalkatilassa oleviin pultinreikiin kiinni, mutta entäpä "koukkupäät" ?
Moottorin piuhojenkin kanssa on vähän epävarmuutta ( kone tuli vaihdettua, aikaisemmin kaasari, nyt ruisku 110 -kone). Koneen etupään kampiakselin päässä olevan vauhtipyörän anturista lähtee harmaa, profiililtaan pyöreä johdin halk. n 5-6 mm, kulkee virranjakajan ja ruiskun vlistä ja päässä on valkea muovinen profiililtaan banaaninmuotoinen liitin, jossa 3 pientä pyöreää naaraspäätä liittiminä, mihin tää oikein työnnetään ???
Kiitos avusta jo etukäteen !
W 123 keskikonsolin kiinnitys
..
Tuulilasin alareunassa on sellaiset pienet, suorakaiteen muotoiset reiät, joihin tulee ne pantojen koukkupäät. Pannat kulkevat lämmityslaitteen pömpelin yli.
Kampiakselin päästä tuleva anturin johto tulee siihen pyöreään testipistokkeeseen
joka on siinä lokasuojan päällä. Ei siis kytketä mihinkään, vaan on siinä sitten kun vie auton Veholle tietokoneeseen 
Kampiakselin päästä tuleva anturin johto tulee siihen pyöreään testipistokkeeseen


w115,123,124,126,140, 210 yms.