paljonko äijillä imee 1,8bensa automaatti c-sarjan farkku??
paljonko äijillä imee 1,8bensa automaatti c-sarjan farkku??
tuommosta vaan mietin ku ei ite pääse alle 10 litraa satasen millään vaikka ajan mielestäni normaalisti auto on vm-97. miten muilla??
kyllä kerkee kun lähtee tuntia aikaisemmin..
Omat kokemukset perustuu sedaniin/manuaaliin, mutta sellaisessa 20 km työmatka ajossa kesäaikaan meni siinä semmoset 8- 8,5 l/100 km. automaattihan vie aina hiukan enemmän ja nyt on talvi, niin voihan se kulutus siellä kympin pinnassa pyöriäkin. Matka- ajossa pitäisi tomaatillakin päästä alle 8 litran.
Mulla on tuolla sedanilla nyt talvikelillä pyöriny siinä 9...9,5l/100km tankillisilla, joilla on ajettu n. 60% moottoritienopeutta ja loput kaupunkipyöritystä. Ja tämä kaikki säännöllisin kylmäkäynnistyksin, ilman mitään esilämmitystä. 
Kesäisemmissä olosuhteissa on mennyt vastaavassa ajossa kulutuksella 8...8,5l/100km, puhtaasti matka-ajossa 7...7,5l/100km.

Kesäisemmissä olosuhteissa on mennyt vastaavassa ajossa kulutuksella 8...8,5l/100km, puhtaasti matka-ajossa 7...7,5l/100km.
-jukka
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
Talvella vie seka-ajossa yleensä kympin pintaan, enimmillään on mennyt melkein 11, kun olen koko tankin ajanut Kehä III:n sisällä. Yritän ajella asiallisesti ja lämmitän useimmiten ennen ajoa.
Maantiellä talvella 9-9,5. Kesällä maantieajossa 8,2-8,7 mutta ei koskaan alle 8.
Näyttäisi kulutus riippuvan aika vähän kelistä tai ajo-olosuhteista. Minulla siis C180 A farmari, -00.
Jarmo
Maantiellä talvella 9-9,5. Kesällä maantieajossa 8,2-8,7 mutta ei koskaan alle 8.
Näyttäisi kulutus riippuvan aika vähän kelistä tai ajo-olosuhteista. Minulla siis C180 A farmari, -00.
Jarmo