Vaihdoin kennot+läm.lait.moot. ja ajattelin lämmitys tehojen parantuvan noin talveksi. Mutta ei. Joutuu kyllä pöhöttämään täydellä lämmöllä talvella, jotta pysyis sisätila lämpösenä. Mistähän moinen johtuu? Onko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä asiaa? Kylmä ei ole, mutta ei kyllä etelän helteetkään ole sinne iskeny. Kun keli menee -5 alle, ni sit alkaa pukkaan sen verran viileetä, että voi laittaa kylmemmälle pikkusen, mutta jos menee yli -5 ni lämmöt on oltava täysillä. Kenties vesipumppu (pitäis kai jotain ääntä..?), konehuoneeseen lisää lämmöneristystä vai mitä pitäs kehitellä...? Olis mukava, ku -20 asteessakin vois säätää lämpöä pienemmälle, ni riittäs sitte -30 lämmintä sisälle.
Aloin tuota miettiä ku istuin ton Jukan bemarissa ja se sääti lämmityksen 18asteeseen, vaikka ulkona oli -20. Silti auto oli tosi lämmin ja ku kokeilin laittaa täysille lämmityksen, ni tuli oikein hiki sisällä, eli ei puhettakaan vielä viilenemisestä -20 asteessa. Tosin kuin mulla..
Nyt vinkkejä tännepäin arvon foorumilaiset.

Voi olla että haullakin löytys, mutta syntyypähän keskustelua uudelleen, ku ei tänä talvena vielä tästä ole keskusteltu.
