Viisi vuotta ja satatuhatta takana. Nykyinen mittarilukema 220 tkm
- kardaaniakselin keskulaakeri 120 tkm
- takajarrujen levyt + palat 130 tkm
- etupyörän laakeri 150 tkm
- etujarrujen palat 150 tkm
- käsijarrun tunnistin
- oikea raidetangon pää 155 tkm
- takatuen nivel 155 tkm
- alapallonivelet 165 tkm
- vasen raidetangon pää 200 tkm
- oikea allapallonivel 205 tkm
- etupyörän laakeri 205 tkm
- ohjauksen iskunvaimennin 205 tkm
- termostaatti 205 tkm
- ilmastointilaitteen kenno + puhallinmoottorit 210 tkm
- avaimien elektroniikka 220 tkm
Nivelet ovat kulutustavaraa näin monimutakisessa alustassa, sitä kai voi pitää tämän automallintyyppivikana. Jarruremontit ja ehkä laakeritkin ovat mielestäni normaalihommia.
Käsijarrun tunnistinta enkä ilmastointilaitetta en saanut kuntoon itse. Varsinkin ilmastointilaitteen korjaus oli kallis homma. Sen työn teki mallikelpoisesti Pellen paja Herttoniemessä.
Korissa ei ole yhtäkään ruostepilkkua, vaikka auto seisoo kadulla kesät talvet. Olen kyllä suojauttanut alustan kaksi kertaa ja vahannut maalipinnan pari kolme kertaa vuodessa.
Moottori kuluttaa nykykunnossaan öljyä noin 0,1 litraa / 1 000 km. Sille ei ole tarvinnut tehdä normaalihuoltoa kummempaa.
Hienoa tässä autossa on se, ettei pikkuvikoja juuri ole.