190 1.8 vm.90
190 1.8 vm.90
Kertokaahan minkälainen autona on kyseinen pikkumese? Onko tuo 1.8 kone pienestäkoostaan huolimatta hyvä? Itselle on tossa vaihdossa tulossa kyseinen peli. Kertokaa onko tuosta mihinkään?
Speksejä
MB 190 1.8 vm. 1990
Aj. 285000km
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=523553
Ei ole noista 190 yhtään kokemusta, tämän takia kysyn sitä teiltä! Minkä arvoinen tommoinen oikeasti on?
Speksejä
MB 190 1.8 vm. 1990
Aj. 285000km
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=523553
Ei ole noista 190 yhtään kokemusta, tämän takia kysyn sitä teiltä! Minkä arvoinen tommoinen oikeasti on?
1.8
Joo, itse ostin tuommosen viime keväänä. Odotukset oli kyllä
että liikkus rivakammin mutta kun on tottunut tuolla ajamaan
niin aivan hyvin sillä ehtii matkaa taittamaan jos ei vaadi hirmu tehoja.
Niin vm on -90 ja ruiskupeli. Liika voimahan (viritetyt isokoneiset) kai tunnetusti luo vikaa voimansiirtoon ym... jos innostuu poljettamaan liikaa.
Hienosti on pelannut kaikinpuolin. Kulutus siedettävä n.8-9l/100km.
Matka-ajossa vähemmänkin.
Talvella olen pitänyt peräkontissa painona sopivankokoisia hiekkasäkkejä,
kummasti rauhoittaa kevyttä perää ajossa.
että liikkus rivakammin mutta kun on tottunut tuolla ajamaan
niin aivan hyvin sillä ehtii matkaa taittamaan jos ei vaadi hirmu tehoja.
Niin vm on -90 ja ruiskupeli. Liika voimahan (viritetyt isokoneiset) kai tunnetusti luo vikaa voimansiirtoon ym... jos innostuu poljettamaan liikaa.
Hienosti on pelannut kaikinpuolin. Kulutus siedettävä n.8-9l/100km.
Matka-ajossa vähemmänkin.
Talvella olen pitänyt peräkontissa painona sopivankokoisia hiekkasäkkejä,
kummasti rauhoittaa kevyttä perää ajossa.
Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös tuo 1.8 oo Renaultin kone?? Eli ainakaan koneen kestävyydestä ei voi mennä takuuseen.
Ite aikoinaan olin ostamassa samanlaista, suunnilleen samanverran ajettua.
ja hintaa silloinen omistaja taisi pitää.n.4500€..
MB 190E 2.0i -89
Chevrolet El Camino 4.3 -79
«Mercedes Benz - what more could you want?»
- More MB:s
tä häh mitäh hä?!juku_h kirjoitti:Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös tuo 1.8 oo Renaultin kone?? Eli ainakaan koneen kestävyydestä ei voi mennä takuuseen.

Eikös tuolta nettiautosta saa aika hyvin osviittaa paljon tollasesta kannataa pulittaa... Ja tokihan oot oman auton hinnankin laittanu hieman yläkanttiin..?

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Äkkiseltään tulis mieleen 3500-4500ekua kunnosta riippuen,ruostepesät allekki tuon
Jaa nyt vasta hokasin linkin, eli pyynti mun mielestä kohillaan.
Kuva ei paljo kerro. Itse kävin pari vuotta sitten Poris liikkeessä kahtoon -91 teiniä.Automyyjä ja entinen omistaja vakuutti, että ruosteeton ja virheetön peli.
Noh, maali kupli joka kulmassa ja helmaan tökin sormella nyrkin mentävän reiän Oli muuten vasta katsastettu.Jarrutki ravisti.Muutaman metrin päästä oli kyllä hieno peli. Kilttinä miehenä en sen suurempaa meteliä nostanut
900km tuli turhaa ajoa. Noo, otettiin "retken" kannalta.
Ikinä oo kuullu että mb:ssä rellun kone, olikohan provo

Jaa nyt vasta hokasin linkin, eli pyynti mun mielestä kohillaan.
Kuva ei paljo kerro. Itse kävin pari vuotta sitten Poris liikkeessä kahtoon -91 teiniä.Automyyjä ja entinen omistaja vakuutti, että ruosteeton ja virheetön peli.
Noh, maali kupli joka kulmassa ja helmaan tökin sormella nyrkin mentävän reiän Oli muuten vasta katsastettu.Jarrutki ravisti.Muutaman metrin päästä oli kyllä hieno peli. Kilttinä miehenä en sen suurempaa meteliä nostanut

900km tuli turhaa ajoa. Noo, otettiin "retken" kannalta.
Ikinä oo kuullu että mb:ssä rellun kone, olikohan provo

200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
230 E w124 ex
220 D w202 ex
No mustaa paperilla en ole nähnyt asiasta että jossain w201:n 1.8 kone on renaultin valmistama. eikä tuo googlekaan asiaa valottanut pätkääkään.
Mutta näin olen kuullut puhuttuvan ihan näin mersumiesten suusta, en tiedä oliko paikka sitten esson baari vai mikä..
Itsekin tosiaan haluasin tietää faktaa aiheesta. ehkä jo hieman offtopiccia..
Mutta näin olen kuullut puhuttuvan ihan näin mersumiesten suusta, en tiedä oliko paikka sitten esson baari vai mikä..

MB 190E 2.0i -89
No, pakko kai se on uskoa, jos esson baarissa ja vielä mersumiesten suustajuku_h kirjoitti:No mustaa paperilla en ole nähnyt asiasta että jossain w201:n 1.8 kone on renaultin valmistama. eikä tuo googlekaan asiaa valottanut pätkääkään.
Mutta näin olen kuullut puhuttuvan ihan näin mersumiesten suusta, en tiedä oliko paikka sitten esson baari vai mikä..Itsekin tosiaan haluasin tietää faktaa aiheesta. ehkä jo hieman offtopiccia..

Vaan eikö see oo luja kone rellusaki? Kaikki muuhan siitä vaan hajoaa

200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
230 E w124 ex
220 D w202 ex
Jaa kyllä nuo Rellumoottori jutut on varmasti tuulesta temmattuja. Miettikää kannattaako tuoda markkinoille kolmeksi vuodeksi moottori, jonka kaikki osat tulevat kilpailijalta. Yhdenkään pörssiyhtiön talousosasto ei moista ideaa hyväksy kahvipöytäkeskusteluja pidemmälle.
Saksassa on tuo 1,8 suosittu sikäläisen autoedun verorajan takia.
Lisäksi 1,8 ja 2,0 koneissa näyttää olevan männän halkaisija sama 89,00mm ainoastaan iskunpituus on eri, joten en ainakaan usko mihinkään Rellunmoottori juttuihin.
Lisäksi 1,8 ja 2,0 koneissa näyttää olevan männän halkaisija sama 89,00mm ainoastaan iskunpituus on eri, joten en ainakaan usko mihinkään Rellunmoottori juttuihin.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Joo.. Siltä se alkaa vaikuttaa, koska oisihan jossain mainittu jos renault olisi konetta valmistanut.lai kirjoitti:Jaa kyllä nuo Rellumoottori jutut on varmasti tuulesta temmattuja. Miettikää kannattaako tuoda markkinoille kolmeksi vuodeksi moottori, jonka kaikki osat tulevat kilpailijalta. Yhdenkään pörssiyhtiön talousosasto ei moista ideaa hyväksy kahvipöytäkeskusteluja pidemmälle.

Vaikka myyhän volkswagen:kin lava-autoa malli:TARO vaikka auto on oikeasti Toyota Hilux...
Taitaa se vaan olla hullujen houreita se rellukone juttu, pitänee tästä valistaa muitakin harhaoppisia.

-Jukkka
MB 190E 2.0i -89
Eiköhän tuo oo ihan sama mersun kone kuin muissakin ja samaa koneperhettähän se on kuin 2.0i ja 2.3i koneet. Kulutus on tosiaan siedettävä, mikä on mukavaa kun opiskelijan lompakolla ajelee. 7l veti sataselle kun kävin etelässä mutkan tuossa ennen joulua. 108hp:han tuosta löytyy ohjekirjan mukaan, eli ei se mikään tykki ole, mutta pärjätty on arkiajossa 

N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
Onko 3500e toimivasta 285000km ajetusta tuommoisesta paha?tovayryn kirjoitti:Eiköhän tuo oo ihan sama mersun kone kuin muissakin ja samaa koneperhettähän se on kuin 2.0i ja 2.3i koneet. Kulutus on tosiaan siedettävä, mikä on mukavaa kun opiskelijan lompakolla ajelee. 7l veti sataselle kun kävin etelässä mutkan tuossa ennen joulua. 108hp:han tuosta löytyy ohjekirjan mukaan, eli ei se mikään tykki ole, mutta pärjätty on arkiajossa
Ei varmaan ole halvin vaihtoehto, mutta ei ole paha JOS:Ollii kirjoitti:Onko 3500e toimivasta 285000km ajetusta tuommoisesta paha?tovayryn kirjoitti:Eiköhän tuo oo ihan sama mersun kone kuin muissakin ja samaa koneperhettähän se on kuin 2.0i ja 2.3i koneet. Kulutus on tosiaan siedettävä, mikä on mukavaa kun opiskelijan lompakolla ajelee. 7l veti sataselle kun kävin etelässä mutkan tuossa ennen joulua. 108hp:han tuosta löytyy ohjekirjan mukaan, eli ei se mikään tykki ole, mutta pärjätty on arkiajossa
- ajetut kilometrit ovat todella tuossa (suhtaudu TODELLA VARAUKSELLA km-lukemaan!)
- auto on siinä kunnossa kuin mersun kuuluu olla tommosen matkan jälkeen (eli johonkin saman verran
ajettuun korollaan verrattuna kuin uusi)
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Jos nyt oletetaan, että kaikki on taulussa. Taitaa tulla tuommoinen taloon perjantainaTenutähti kirjoitti: Ei varmaan ole halvin vaihtoehto, mutta ei ole paha JOS:
- ajetut kilometrit ovat todella tuossa (suhtaudu TODELLA VARAUKSELLA km-lukemaan!)
- auto on siinä kunnossa kuin mersun kuuluu olla tommosen matkan jälkeen (eli johonkin saman verran ajettuun korollaan verrattuna kuin uusi)

Jos huoltokirja puuttuu autosta, on vankka syy epäillä km paikkansa pitävyyttä
A-katsastushan on keränny niitä lukemia ainaski kymmenen vuotta. Soitto sinne on hintava, mutta usein järkevä. Eri asia sitten ketä km puuttuminen haittaa jos auto muuten hyvässä kunnossa.
Kyllähän toki ratista, polkimista, vaihdekepistä jne voi myös paljon päätellä.
Kävin pari vuotta sitten kattoon saksasta tuotua bemaria, mittarissa 136tkm.
Oisin uskaltanu lyödä vaikka vetoa, että ajettu oli vähintään 300tkm.
Tuo 285tkm on ajallisesti pikku bensameselle ihan normaali määrä, n.20tkm/vuosi.

Kyllähän toki ratista, polkimista, vaihdekepistä jne voi myös paljon päätellä.
Kävin pari vuotta sitten kattoon saksasta tuotua bemaria, mittarissa 136tkm.
Oisin uskaltanu lyödä vaikka vetoa, että ajettu oli vähintään 300tkm.
Tuo 285tkm on ajallisesti pikku bensameselle ihan normaali määrä, n.20tkm/vuosi.
200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
230 E w124 ex
220 D w202 ex
Kilometrit.
Minun mielipide myös, että jos huoltokirja uupuu, niin A-katsastukselta km. määrä todistus. Maksaa alle kympin.
MB C180 -99
(MB 200 -84)
MB 250 CE -70
EX: MB 200D -90, A 170 CDi -02
(MB 200 -84)
MB 250 CE -70
EX: MB 200D -90, A 170 CDi -02
Re: Kilometrit.
Siis vaikka auto olisi tuontipeli?terho kirjoitti:Minun mielipide myös, että jos huoltokirja uupuu, niin A-katsastukselta km. määrä todistus. Maksaa alle kympin.
A-katsastuksessa on kilometreistä kirjanpitoa vain, jos on Suomi-auto ja on katsastettu A-katsastuksella!Ollii kirjoitti:Siis vaikka auto olisi tuontipeli?terho kirjoitti:Minun mielipide myös, että jos huoltokirja uupuu, niin A-katsastukselta km. määrä todistus. Maksaa alle kympin.
Mutta ei kannata vieläkään juhlia. Jos pirssi on katsastettu jossain "muualla" ja vaikka vain viimeisen kerran A-katsastuksella, niin mistään et saa mustaa valkoisella mitä sitä ennen...

Mutta niinkuin jaines sano, mitä mittarilukemalla on merkitystä jos auto on hinnan mukaisessa kunnossa? Ja todella saat mielestäsi tutkittua että auto on siinä kunnossa, kuin luulet!
Kuitenkin niin kauan kun et ole kauppoja tehnyt, niin et ole mitään maksanut! Ja vaihtoehtoja on! Eli perehdyt huolella autoon ja kaikki kaverit mukaan kenestä voi vähänkin olla hyötyä!
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Ollii kirjoitti:Siis vaikka auto olisi tuontipeli?terho kirjoitti:Minun mielipide myös, että jos huoltokirja uupuu, niin A-katsastukselta km. määrä todistus. Maksaa alle kympin.
Ai,jaa. Tuoko onkin tuontipeli. Luulin lampunpesimistä suomimersuksi.
Hmm

200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
230 E w124 ex
220 D w202 ex
Noi kilsat ei ole vielä mitään,, teho ero on aika suuri käytännössä jos vertaa 1.8 konetta 2.0 E:hen, jälkimmäinen ei ole enää mikään nuhapumppu.
Lähtee kuin hauki rannasta.
Samaa perhettä 1.8 on tuon 2 litraisen kanssa, pienempi kuutiotilavuus ja sitä kautta pienempi kulutus on 1.8 eduksi. Itse tiedän että noilla koneilla on ajettu lähelle miljoonaa kilometriä, niin kestäviä ovat tämän tyypin bensakoneet oikein kohdeltuina ja huollettuina.
Renun koneita noissa ei ole. Joissakin Volvoissa on.
Lähtee kuin hauki rannasta.
Samaa perhettä 1.8 on tuon 2 litraisen kanssa, pienempi kuutiotilavuus ja sitä kautta pienempi kulutus on 1.8 eduksi. Itse tiedän että noilla koneilla on ajettu lähelle miljoonaa kilometriä, niin kestäviä ovat tämän tyypin bensakoneet oikein kohdeltuina ja huollettuina.
Renun koneita noissa ei ole. Joissakin Volvoissa on.
no mä sitä kans aattelin et se oo renun konetta nähnykkää...
Volvois on renunkoneit...
Volvois on renunkoneit...
VW Golf Variant TDi -97 ++90hv++
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
Hmm mene ja tiedä, itse oletin eurokilvistä välittömästi, että on tuonti.jaines kirjoitti:Ollii kirjoitti:Siis vaikka auto olisi tuontipeli?terho kirjoitti:Minun mielipide myös, että jos huoltokirja uupuu, niin A-katsastukselta km. määrä todistus. Maksaa alle kympin.
Ai,jaa. Tuoko onkin tuontipeli. Luulin lampunpesimistä suomimersuksi.
Hmm
Kaikki on suhteellista: 190D:ssa on se 72 hepoa, eikä mokomalla ajavat tuttavani ole hänkään ikinä mistään myöhästynyt -- auton takia.tovayryn kirjoitti:108hp:han tuosta löytyy ohjekirjan mukaan, eli ei se mikään tykki ole, mutta pärjätty on arkiajossa

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Mulla on itellä tommonen 230tkm ajettu.. Eipä siinä mitään kummempaa vikaa oo... Ehkä KE-jetronic saattaa joissaki vähä vastustaa.. Se kone on aikalailla sama kuin 2,0 l; lyhyempi isku vaan.. Kaupungissa bensaa kyllä kuluu, mutta maantiellä pääsee alle 7 l:n.. Käytiin viimekesänä kiertään Eurooppaa kyseisellä autolla.. 7500km 13 päivää eikä ollu mitään ongelmia.. mittarin mukaan se kulki semmosta pikkusen yli 200 Saksassa eikä kulutus ylittäny 10 missään vaiheessa.. On muuten myytävänä tuo auto netti autossa..