Potilas on M102 bensalla käyvä voimakone.
Toissa kesänä tuttu kaveri vaihtoi jakoketjun (yksi rivinen) ja kiristäjän. Kävi jonkun aikaa sievästi ja alkoi aika ruman kuuloinen räminä. Aika lailla saman kuuloinen käyntiääni oli syynä, että alkujaan vaihdatutin ketjun ja kiristäjän.
Soitin ko. ketjun vaihtajalle ja tuntui heti tietävän mikä on homman nimi; kiristäjä jumissa. Kaveri käytti sen irti ja ilmeisesti rotsas porakoneella jotain sylinteriä tms. että ei jumisi.
No pitkän aikaa pelasi aika mukavasti, mutta joskus kesällä alkoi taas sama räminä. Kuulostaa justiin samalta taudilta...
Mikä sillä kiristäjällä on hätänä? Miksi meinaa jumia sillon tällöin?
Ottaa pattiin, kävis muuten niin pirun sievästi...

Niin ja itse en ole ollut purkamassa ko. hienoutta... Tämän kiristäjän ilmeisesti pystyy käyttämään irti vaikka ketju on paikallaan?
