Ei ole tullut mersuissa vastaan aiemmin ,mutta muissa saksalais valmisteisissa epäilisin johtosarjaa ,joka on kulunut/vaurioitunut siinä oven sarana kohdassa.
Toimiiko kaikki muut sähköhilut osessa Ok?
Jos toimii ,saattais olla vastus menny peilistä, senkin vois kai mitata pakkasaamuna,tuleeko peilin taakse piuhoihin virta.
Ensin varmaan pitäis tarkistaa sulakkeet, en muista onko saman sulakkeen takana molemmat peilit.
Sen jälkeen mitata, tuleeko peilin liittimelle saakka sähköt.
Peilin saa pois kääntämällä sen saranansa varassa taaksepäin ja kiilaamalla esim. puupalikalla se siihen asentoonsa.
Sen jälkeen pääsee ristipääruuvarilla avaamaan kolme ruuvia, joilla peili on kiinni ovessa.
Siellä takana on liitin.
Edit:
Löytyisi '98-mallin oikeanpuoleinen peili sähkölämmityksellä.
Saranat on poikki. Kai kahdestakin saa yhden ehjän tehtyä, jos vika ylipäätään on siinä vastuksessa.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Olen törmänny samaan vikaan peilinlämmityksen kanssa väyrysessä. Ei ole vikaa vielä korjattu. Minun tapauksessa vika todennäköisesti peilinlasin takana johdoissa tai liittimessä. Peilin kun säätää täysyin toiseen laita-asentoon niin rupeaa toimimaan. (peili näyttämään täysin ulos päin)
Laittakaapa sitten viestiä miten saitte korjattua nuo peilienne lämmitykset. Mulla kans reistaa kuskin puolen lämmitys enkä ole vielä ehtinyt sitä tutkimaan....
Mulla oli vika lasin takapuolella olevissa lämmitys johteissa. Saman näköinen kuin piirilevyllä olevat virran johtimet mutta lasipinnalla. Koitin vielä tinata syöpynyttä kohtaa mutta ei siihen tina tarttunut kiinni niinpä ostin käytetyn. Ilmoittakaa jos keksitte mikä juotos ottaa lasipintaan kiinni
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126