imusarja 2.3 16

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
demec
Sisäänajossa
Sisäänajossa

imusarja 2.3 16

Viesti Kirjoittaja demec »

heräsipä tos ajatus et jos rakentaisi imusarjan niin et jokaiselle venalle tulisi oma putki ja ruisku eli 8kpl kumpaakin :roll: tais joskus vetteen oltu tehty.saiskohan paremmat palotapahtumat jne.ei jäis ns takuja jne imusarjaan :shock:
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja peteracing »

pitäsköhän kannellekkin tehä jotain?? :D
hyvät läppärungot ja hyvä moottorin ohjaus ni alkaa vanhuskin hengittään... toki pitää aika paljo muutaki tehä ennenku alkaa tuo vakio systeemi tökkiin.
power is nothing without control...
demec
Sisäänajossa
Sisäänajossa

kylläkyllä..mun tietojen mukaan toi cossu hoitanu toin kannen muuten kyl paitsi säädettäviä nokkapyöriä kun valmiina ei saa.juu remmihän tohon olis tarkoitus laittaa kunhan nyt sais selville kuinka asennan sen .rakkaal lapsel kun näköjään monta asennus tapaa.
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja peteracing »

muuta mekaaniseksi/jäykäksi se ketjun kiristin ni kestää pyörittää ainaki 8800.
power is nothing without control...
demec
Sisäänajossa
Sisäänajossa

:shock: jäykäks???mistäs osat? :shock: taitaa mennä jo kohta vanojen kenttiläisten pulel
jesse
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jesse »

peteracing kirjoitti:muuta mekaaniseksi/jäykäksi se ketjun kiristin ni kestää pyörittää ainaki 8800.
Onko tuota tekniikkaa käytetty esim. EVO 2:n moottorissa tai niissä DTM-raasereissa, jotka muistaakseni kiersi 10000 rpm.

Ja eihän siihen demec, sen kummempia osia tarvitse. Laittaa vain sopivan mittaisen esim. terästangon sen jousisysteemin tilalle (eli siis sen kiristäjän sisälle), ja ruuvaa päädyn kiinni. Näin siis jos on uudemman mallinen kiristin. Kaippa se vanhemmissakin onnistuu, mulla niistä ei ole tietoa.
demec
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Mitäpä noita kierittää 11th.Mun käsitykseni mukaan pitäs riitää mulle toi 7000. remmi pyöris 1.2 eli 14th.männät tulis tollai 6.5-7.5 puristeiset.7mm titaani venat ,vakio nokat.juu muuttu suunitelmat ei 50 läppärunkoja.Vain 65mm läppärunko tai 2:si.Sekin ennen ahdinta.
Vastaa Viestiin