w201 etu ovet..??
w201 etu ovet..??
Niin sellasta ajattelin kysyä teiltä viisaammilta, että miten saa 190 mersusta noi etu ovien ns. "ovipahvit" irti oikea oppisesti?? Eli ton verhoilun joka on noissa etu ovissa sisäpuolella... Autossa on sähkölasit, joten ikkuna veiveistä ei ole ainakaan haittaa.. Kokeilin haulla, mutta täytyy tunnustaa etten oikeen osannu käyttää sitä oikein 

Ovista
Eli ovenkäsikahvan yläpäässä on semmonen muoviklipsu ota se pois kampeamalla ruuvimeisselillä. Siellä alla 10mm mutteri ota se pois. Ja sitten otat pois itse sen mustan muoviosan missä se ovenkahva(metallinen) on. sun pitää samalla liikuttaa sitä muoviosaa ja metallikahvaa että saat sen irti. Siihen metallikahvaan tulee semmonen rauta missä on koukkupäässä, Huomaat sen kyllä, se pitää ottaa sillai ovelasti
Sitten sieltä oven päästä, Itse lukko-osan kohdalta otat sen mustan lätkän irti mikä on ristipääruuvilla kinni. Sen jälkeen avaa ikkuna ja nosta ovipahvia alhaalta ylöspäin. Lähtee helposti. Ovipahvissa on semmoset muovihakaset mitkä on alaspäin. Älä vedä sivulle tai alaspäin, koska ne on vaan liimalla kiinni lähtee helposti.
Toivottavasti ymmärsit jotain.

Sitten sieltä oven päästä, Itse lukko-osan kohdalta otat sen mustan lätkän irti mikä on ristipääruuvilla kinni. Sen jälkeen avaa ikkuna ja nosta ovipahvia alhaalta ylöspäin. Lähtee helposti. Ovipahvissa on semmoset muovihakaset mitkä on alaspäin. Älä vedä sivulle tai alaspäin, koska ne on vaan liimalla kiinni lähtee helposti.
Toivottavasti ymmärsit jotain.

MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
EX-MB 190 1.8i AUT -90
nöf nöf
Kyseessähän oli sähkölasitKaiM kirjoitti:ikkunan veivin kahva on hyvä ottaa kans pois![]()
siitä lähtee se läppä osa vetemällä pois päin itse nupista ja sit vaa pois poorista vetämällä...jopa oli vaikeeta selittää

MB C 180 kompressor -07
EX-MB 190 1.8i AUT -90
EX-MB 190 1.8i AUT -90