Sangen kiihkoton on Viton moottorin pyörintä reilun 20 asteen pakkasen aikaan, vaikka lohkolämmitin on ollut parikin tuntia päällä.
Koneessa kun on 8 litraa öljyä, niin kaippa sitäkin tarttis lämmittää pikkusen etukäteen...
Onkos Viton koneessa mahdollista laittaa vastusta öljypohjaan tai edes jotain säteilylämmitintä? Pelkällä toholla ei ihan viittisi lähteä onnea kokeilemaan.
Uusissa volvoissahan käytetään moottorin lämmittämiseen lohkon ulkopuolelle tulevaa säteilylämmitintä.
Joku sen tyyppinen olis hyvä ja helppo asentaa lämmittämään öljypohjaa
Sama on joskus käynyt itelläkin mielessä.
Jep, ja perässä sais olla myös lämmitin on kyllä märssy niin kankee liikkumaan kovilla pakkasilla, kauan saa päästää ennenkuin vaihteetkaan alkaa nöyrtymään